Heb je enkel kennis in PHP/SQL ? Want ik kan wel wat AJAX-pagina's gebruiken.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Kijk alsook hier bij de downloads. Aangezien niet veel mensen zomaar hun .psd gaan "geven" aan mensen die 1 post hebben.
-
Nog iets:
<h3> Login in!</h2>
Euhm?
-
Citaat van vandijk
Crimevalley?
Maffiabase is toch Banditi?
Ik pm je morgen wel een link met een gratis unbugged.
Mafiabase is uitgebouwd uit licentie's van Crimevalley.com (nu is het een unieke source op Crimevalley). Mafiabase mag geen licentie's van mijn licentie's verkopen.Maar gaan we nu ontopic, dan kan de TS verder zoeken. Al kan ik helpen.
-
Mafiabase mag dat niet verkopen aangezien het een licentie is van mij (Crimevalley).
Contacteer me eventjes met de gegevens van de verkoper van illegale licentie's. -
Ik wil een budget weten, dan pas zal ik je een link geven (iemand anders heeft de unbugged versie ook, en is tevreden :)).
-
Ik heb er één, maar dan verwacht ik wel een XX - XXX bedrag van je.
-
Laat het mij testen, dan weet je zo wel wat bugs :).
-
Ik ken hem niet. Maar gecondoleerd aan de familie / gezin.
-
-
Op je eigen server, ben je ook zeker dat je vriend het download aangezien megaupload en rapidshare lijsten maakt van de laatste downloads.
-
Wat wil je dan minimum ervoor ?
-
Sorry, maar even vermelden dat dit een gratis source aangezien Marlon aka Gangstawar niet / tot bagger kan scripten. Koop niets, ik zal naar de crew nog iets reporten i.v.m. Marlon.
-
Gewoon in je script je html en je echo doen ?
-
Even een opmerking. Ik zie Ferhat (Woopie ?) niet offtopic gaan, dus wat zevert iedereen met Ferhat is dé lid die meest offtopic. Nonsens, ok, er bestaan haters, maar als je goed kijkt zijn het meestal andere mensen die offtopic gaan.
Functies
- Beste designer: Cas
- Beste scripter: Niels
- Beste crewlid: Killingdevil
- Beste oud crewlid: DarsstarLeden
- Beste elite lid: Darsstar
- Meest behulpzame lid: Willem.
- Grappigste lid: Woopie
- Lid met de coolste ondertitel: Woopie -
name="getal2" je name altijd andere waarden geven.
$_POST["getal2"] alsook voor je post. -
Kijk in de Banditi source hoe het daar tewerk gaat. Zo bespaar je geld en leer je er nog iets van :).
-
Ok, mooi. Heel mooi. Ok, ik wil wel testen. En ja Niels, het is echt k*t-internet hier via wap, maar dat is te begrijpen. Ik verwacht wel een Pm'tje van je.
-
Kan je de huidige van Criminolz plaatsen aangezien ik niet die fout heb..
-
Ok, ik heb een LG GD 510. Ik heb gewoon de standaardbrowser van LG, en heb een internetabo bij Base (België)