Ok, mooi :).
Alvast bedankt, maar het ging me alleen om de print :).
Posts by Thisguyisgone
-
-
Inderdaad, bedankt. Zag net dat de boek voor versie 2.7 was /:. Bedankt :)!
-
Ah.. Ik wacht dan maar af ...
-
Wat gebruiken jullie misschien ? Misschien is dat handiger voor me ?
-
Ja, maar in mijn boek (Core Python programming 2nd Edition van Wesley J. CHUN) staat dat ik wel prints moet gebruiken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.10 20:55:28:
Vervolgens, die >>> staan er automatisch, is een primary promt..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.10 20:56:40:Citaat van KillingdevilAlsook hier krijg ik een error :/..
-
-
Alsook werkt dit niet

Dit had ik ook in gedachten ... -
Beste leden,
Ik ben nu bezig met Python te leren. Ik heb mooi de .msi geïnstalleerd die ik via Python.org heb (versie 3.1.2).
Nu ben ik bezig, alles werkt (ik ben aan het leren), behalve mijn print 'Hello World' en mijn andere zaken die tussen print ' ' staan.PHP>>> print 'Hello World!' File "<stidn>", line 1 print 'Hello World!' ^ SyntaxError: invalid syntax.Wat doe ik fout ? Bedankt alvast.
Darsstar DB Edit: Ik heb een PYTHON tag aangemaakt, speciaal voor jou!
-
Afbeeldingen werken gewoon goed hoor.
-
Hoe kunnen we de slice beoordelen als we niets van kunnen zien ...
-
Dan later, heb je geen budget ? Dan moet je hier geen gangster game vragen. Zoals eerder vermeld, ga naar de downloadpagina en download zoveel mogelijk games. Als jij geen verstand hebt, begin er dan niet aan.
Als je vrienden nu niet kunnen, dan wacht je maar. Waarom zo'n haast ? -
Geniet gewoon nog van jullie 19%, wij Belgen hadden al 21%. Maar ik had gehoord dat ze dit in gans Europa wilden doorvoeren, maar dan 20%?
-
Als hij via email stuurt of via PB is dat toch hetzelfde, waarom problemen maken als het "easy" kan.
-
als je een .psd op je server upload en hem een link geeft niet.
-
is mijn oude, en hoe kom je aan mijn naam :p.
Btw, je kan je naam laten veranderen, dus is geen nieuwe, deze is al een jaar oud.Heb je nog scripters nodig ?
-
stuur het gewoon via PB..
-
Ikzelf weet niets van serverinstellingen, dus ik weet niet of het mogelijk is dat iedere .txt schrijfbaar is door serverinstellingen. Maar aangezien mijn oplossing werkt, moet je verder geen vragen stellen. :p
-
Vinny, stop is met nieuwe accounts aan te maken.
Je vraagt al 7 keer voor een nieuwe RPGkeuring waarvan niets is van gekomen.. -
Dus mijn oplossing werkte.. Nogal logisch als je een bestand wilt beschrijven..
:slotje: ? -
chat.txt schrijfbaar maken.. fwrite, maar het kan je bestand niet openen. Dus de permisies van chat.txt naar 777.