Afbeeldingen vind je op google. En over de tekst, daar geef ik je over gelijk...
Posts by Thisguyisgone
-
-
Beste leden,
Ik heb een clone gemaakt van een bekende site. Ik heb geen html van hun genomen, wel tekst en afbeeldingen die je vindt op google. Tevens zijn alle optie's hetzelfde, netjes gescript et cetera.
Zou ik deze source dan mogen verkopen aangezien de php, html en css zelf gemaakt zijn. Javascript is gewoon gedownload van het internet.Met vriendelijke groeten,
Maviose (Mike) -
Dat gaat niet via HTML (zie topictag) maar via php. Zoek op google 'contactscript php', dan vind je er genoeg. Of je kijkt op php.net en dan mail() functie en je maakt het zelf.
-
Kwaad worden.
Wat zou je doen als je met een ster samen was (beroemd iemand)?
-
BUMP, heb nog altijd interesse.
-
Ik zou failliet zijn ...
Wat zou jij doen als er aliens op aarde zijn ? -
Naar de tankstation gaan en benzine / diesel halen.
Wat zou je doen als CP offline is ?
-
Citaat van blackboss
Jah, ik vind het dit keer geen succes volle update om hem al gelijk zo uit te brengen. Hij is niet goed vooraf getest, wat erg jammer is want het zou leuk zijn als alles gelijk goed werkt.
Ik vind de video gesprekken en het delen van foto's er nu wel qua disign beter op geworden. Dat het nu minder ten koste van je gespreks ruimte gaat en het naast je gesprek komt testaan.
Ik vond het trouwens ook wel een min puntje dat je hem als update binnen kreeg met je windows update en dat je hem niet zelf ergens moest downloaden dat je er echt voor kiest om hem te downloaden. Als je nu kinderen ofzo heb die de updates gewoon accepteren dan heb je gelijk een MSN op je pc vol met fouten.
Het is ook nog een béta. -
Ik heb alsook interesse erin.
-
Fruitly Loops is voor eigen muziek te maken. Met Virtual DJ kan jij je mixes gewoon "recorden" en dus opslaan als een .mp3. Zie nergens moeilijkheden.
-
Virtual DJ
-
Van mij zou je 7.50 krijgen, voor de moeite en aantal leden (wat al niet veel is).
-
Post je volledige script
-
Nog steeds niets ontvangen
-
Heb je wel het recht om domeinen te verkopen? Wat als ze geregistreerd zijn?
-
Citaat van bertdeverkoper
klopt alweer niet! hij had er meer als 100 verkocht , als het er maar 20 waren dan was de prijs veel duurder geweest. vandijk ik heb liever niet meer dat je hier een reactie plaats want het is allemaal onzin wat je plaats.
Meer dan 100 was het ook niet. Hij had inderdaad 20 van de duurste verkocht, de lite versie ging wel snel de deur uit. -
Ik wil ook een PM, want ikzelf heb ook een licentie indertijd aangekocht bij M Valentijn. Zo kan ik ook zien dat het echt is, en wil zelf een 2de site opstarten met een PWYL source.
-
Mag storten ook, ik ben een Belg en mijn bank accepteert geen internetbetalingen...
-
Ik kan dit voor je doen als je dit wilt...
-