Ik heb geen msn, ik vraag een lay, want de eerste was toch gratis ;)? Dan kan je deze aan iemand geven.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik wil een mooie portfolio layout zoals chocotemplates.com/demo/?template=progress
-
Of met een include systeem werken ?
-
Er staat een bod voor 165 en wie nu 150 bied krijgt het? Geld geld geld.
-
Leef jij nog in 2004 ?! iFrames zuigen harder dan mijn lief, tevens is je layout 0/10. Je kan geen punten krijgen op niets, en je idee is ook niet echt uniek hoor. En met zo'n site kom je nergens, alleen in de donkere onderwereld.
Verbeter dus je layout, je ".php" wat gewoon .html is. Man man man toch.
-
http://www.messmotions.nl/msn9.0.php die werkt gewoon, de eerste link ?
-
Als alles, dus
Citaat van arednjee
En alles is anders de html/plaatjes/layout
en hopelijk de tekst, dan mag je het verkopen. -
Google-> download windows live 9.0
-
-
Ik heb interesse, contacteer u me even ?
-
Naar wmpoint gaan,
wat zou jij doen als 2012 toch waar zou blijken ? -
Zou ik kapot liggen van het lachen.
Wat zou jij doen als jij Bill GATES bent ?
-
Op wat slaagt dat, je moet gewoon je bestanden goed zetten dat het niet als een map gezien wordt (dus via je path)...
-
Marc uitlachen

Wat zou je doen als CP van mij is :)?
-
Daar kerst vieren, en hopen dat de Cliniclows komen (indien kanker).
Wat zou jij doen als CP off is :D?
-
Niets veranderen, niemand houdt zich toch aan de regels.
Wat zou je doen als je nu gemorst had ?
-
Mooi, heel mooi voor een netlogprofiel :).
-
Citaat van NickGames
ehm, je kan niet zomaar een text based spel maken zonder/of met weinig ervaring...
Vooral als je er eentje wilt maken waarbij je vanaf 0 begint, heb je toch behoorlijk wat ervaring van verschillende computertalen nodig;)
Mijn advies: Of je moet het eerst gaan leren, Of je moet iemand of meerdere mensen inhuren die hem voor je willen maken, of op zijn minst je willen helpen.(in dit geval ben je zeer waarschijnlijk een behoorlijke vergoeding kwijt)Mvg,
Nick.(h)
Computertalen? Programmeertalen dus.
@TS: ik zie dat je geen budget hebt. Als je dit wel hebt, mag je mij altijd contacteren. -
Grote site jgdonleach.
-
Ik wil het volgende doen:
Ik vraag geld voor mijn .php, .html en .css, ik meld erbij dat je .js open source is, en dat de teksten en afbeeldingen moeten worden aangepast.