meld dat dan in je starttopic om extra vervuiling als dit te vermijden.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Gewoon waar je het wilt ?
-
Voor wat, wat voor teksten et cetera.
-
idem met Xreativ
-
Je kan je source niet op Woelmuis niet gebruiken. Gelieve een betaalde host aan te schaffen, is zo je probleem opgelost.
-
Wat moet je dan zowat hacken ?
Wat voor systeem ?
Hoe werd het opgebouwd ?
Enzoverder. -
Citaat van Rahl
Aangezien ik inmiddels al 3 keer opnieuw begonnen ben met een project, omdat het gewoon elke keer nóg mooier, nóg beter en nóg sneller kan, vind ik een beetje hulp niet verkeerd. Je topic en vooral je signature spraken me erg aan.
Ik ben bezig met een criminals die ik nu vanuit het Zend Framework om wil bouwen naar het Kohana Framework en van daaruit verder wil programmeren. Misschien kun je me helpen hem zover af te krijgen als ik momenteel ben met de ZF versie. Ik kan je die toesturen om als voorbeeld te dienen zodat je een beeld krijgt hoe het eruit moet komen te zien. Dan kan deze versie onder een versiebeheersysteem komen.Het is een erg uitdagend project, ik ben van plan verder te denken in de criminals waar de visie van anderen ophoudt. Dat vind je terug in zowel het spel zelf als in de manier van werken.
Als het je interessant lijkt tegen een onderhandelde vergoeding CrimeShot (aanklikbare link) om te bouwen naar het Kohana Framework, ben je van harte welkom contact met me op te nemen!
Hmm, dat spreekt mij wel aan. -
Om zelf te kunnen verkopen?
-
Ik heb in geen enkele browser last ...
-
Open je snel pagina's, herlaad je ene pagina vanop CP?
-
Endhtml is zo ouderwets, echo gast, echo (php hé)
-
en als je / of zonder / wilt ?
-
-
Ok heb dan wel interesse, contacteer me even

-
Kan je de namen van de site in een file aanpassen of moet je iedere pagina aanpassen?
Zitten de eventuele .psd's van de headers erbij ? -
Dus iemand moet geld sponsoren om te werken
? -
-
Ik wil niet opgebeld worden door mensen die ik niet ken. Ook heb ik die test niet gedaan :).
Wat zou jij doen als je eigenaar van Blizzard was ?
-
Ik speel alsook minecraft op een Nederlandstalige server.
We zijn vooral bezig met Peking (de verborgen stad) te maken :). -
Layout is illegaal van Criminalsloco.eu :). Willem doet niks, ik report niet meer. Andere mod ?