Ik kan dat als je dat wilt.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik wil u volledig helpen met je systemen. Waarom geen avatarsysteem zoals Banditi ?
-
Welke layout was het misschien ?
-
Ik wil het inbouwen en scripten wel doen.
-
Er moet dan maar ergens anders een fout zijn. In het script van mij zitten geen fouten meer.
-
Ze zijn allemaal niet uniek hoor.
-
pak mafiabase layout --' ?
-
En dan, het is tijdelijk, dat hij gewoon ZIJN bestanden toont, zonder layout?
-
Patrik, klopt ook niet hé.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.01.11 22:25:35:PHP
Toon Meer<?php require_once 'facebook.php'; //======================================================== // Application Title and Id //======================================================== $appTitle = '******'; $appId = '******'; //======================================================== // Application API Key and Secret //======================================================== $appApiKey = '*******'; $appSecret = '*******'; //======================================================== // Application Callback URL and Canvas URL //======================================================== $appCallbackUrl = '********'; $appCanvasUrl = '******'; //======================================================== // DO NOT MODIFY BELOW THIS //======================================================== //facebook user id $user = null; $fbme = null; // Create our Application instance. $facebook = new Facebook(array()); $fbme = null; $user = null; if( !$session ) { echo '<fb:redirect url="'.$loginUrl.'" />'; exit; } else { try { $user = $facebook->getUser(); $fbme = $facebook->api('/me'); } catch (FacebookApiException $e) { echo '<fb:redirect url="'.$loginUrl.'" />'; exit; } } //================================ // Stream Publish Function //================================ function publishMyStream($message, $title, $caption, $link, $desc, $picture ) { global $facebook; global $appCanvasUrl; global $appId; global $appTitle; } ?>Dit moet werken, veel plezier
-
zie lijn 34 ?
-
Samsung Galaxy is een echte aanrader, heb het zelf ook met Andriod 2.2 en werkt zeer netjes, veel app's. Lars, ga gewoon een winkel binnen en vergelijk ze. De verkopers zullen je wel helpen.
-
Als niemand bied, wil ik onder het bod bieden, namelijk 145 euro.
-
Twitter heeft zelf een app zodat je zelf je kader kan maken met je kleuren enjzio. Is zoeken op google?
-
Kijk is bij scripts
-
weedwar.nl, had ik nog aan gewerkt. Ik snap eigenlijk niet hoe ze succes maken, maar ze hebben hoge hoofdprijzen van rond de 250,00 euro. Ik kan je helpen hoog te geraken door tips.
-
Als er een bugtester is wil ik de bugs fixen die de bugtester vindt.
-
En nu even op mijn post(s) reageren?
-
Als iemand met wallie wilt betalen wil ik wel storten maar dan wil ik wel het gestorte bedrag + 15% aangezien mollie er 20% van het bedrag afhaalt.
-
Hoeveel opties wil je dan maken ongeveer ? Heb je nog hulp nodig ? Wat moet een scripter in jouw ogen kunnen ? Contacteer me toch maar is.
-
Zou ik de specifieke stats mogen hebben van mobsfight zelf ?
Dus aantal (unieke) bezoekers, pageviews et cetera.