In de crimz source zit er één ![]()
Posts by Thisguyisgone
-
-
Citaat van jgdonleach
Persoonlijk zal ik major-crime aanbevelen. http://www.major-crime.be. Kost 2,60, voor source inclusief de layout die erop staat(alleen gebruikersrechten).
Zitten wel een paar bugs in maar die kan je met een beetje ervaring zo verhelpen.
Deze mag je niet verkopen, ik heb je hierover een PM gestuurd. -
Of zelfs Dubstep en Drum 'nd Bass

-
Dan moest je het eerder doen of wacht je tot maandag.
-
Kan het zijn dat de layout in google chrome niet goed is ? Dus waar de spelletjes in categorieën opgesplitst zijn, dan zie je de 3de van de 2 de rij op de 2de is. Als je wilt plaats ik een screen?
-
Bel daan naar Microsoft en Versio. Simpel.
-
Misschien de statsbalk aanpassen. Voor de rest is het goed!
-
Bedankt !
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.02.11 14:36:55:
Mag op slot als een mod dit leest :):slotje: -
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.Heb je een andere video / titel ?
-
Beste,
ik zoek een liedje die al oud is.
Ik heb een remix gevonden:External Content soundcloud.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Het is in het begin met de MMMM MMM MMM :p.
Wie o wie kan me helpen om het liedje te vinden?Bedankt,
Mike -
Ik zal voor u is zoeken :).
[offtopic]Maar nu eerst is naar huis :).[/offtopic] -
Je kan ze ook gewoon huren, maar moet je wel iets voor betalen. Want de Nederlandse versies staan er nog niet op.
-
Wij snappen elkaar. Voor 29 euro heb je al een licentie. Illegaal kan ook natuurlijk.. Maar hiermee help ik niet.
Citaat van Patrickphp designer ftw.
XDebuger support, voor als je OO wilt gaan programmeren is de features voor PHP documentator ingebouwd, live functie's bekijken hoe je ze moet invullen (popup erboven) en nog veel meer functie's. Start velemale sneller op dan dreamweaver die naar mijn mening ook nog is een irritante interface heeft (zowel cs4 als cs5)
Daarnaast heeft PHPDesigner SVN ondersteuning ingebouwde FTP browser (handig voor live editing) automatische error melder in de codering. Ondersteund frameworks voor zowel php als javascript (inclusief JQuery, mootools Dojo en prototype).
Aka een iets uitgebreider programma dan dreamweaver en notepad++ voor beginners miss notepad++ maar de werking van phpdesigner is velemale beter voor beginners vanwege de automatische functie melding hoe te gebruiken.
-
Als je digitaal tv hebt kun je dit aan je provider vragen :cheer:
-
ja, inderdaad. Site is weg?
-
Dan kan je het toch zelf valid maken ?
-
Ik vind het wel mooi, misschien toch een tweede stap leveren voordat ik echt iets kan zeggen.
-
Met php natuurlijk? Of gaat je voorkeur naar ajax ?
-
En hoeveel vraag je ervoor ?
-
Php Designer..