Posts by Thisguyisgone
-
-
Ja hoor, iedereen heeft tijd. Ik verleng dan de deadline naar volgende week zaterdag.
-
Mooi, ik verheug me op de menu's
-
Ik ben bezig met een nieuwe crime, en heb nog een domein nodig. Anders moet ik tot het einde van de maand wachten tot ik mijn wedde heb.
-
Mafiabase mag niet verkocht worden. Ook zijn licentie mag hij niet doorverkopen. Anders zijn jullie illegaal bezig ;).
-
Ja, Stan, ik vind je layout al prachtig. Misschien boven de content een menu maken om te zien of het wel meevalt. Voor de rest is je begin van je content prachtig, alsook de menu's.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.02.11 21:07:25:
Guitar, ik zal de deadline verlengen, want ik denk dat Stan nog tijd nodig heeft.
Ook is je content goed
Stan, G4G-achtig mag ook, vind ik persoonlijk mooier !
-
-
Het is Koen, dus het is wel logisch. Misschien is het Koen zelf :}
-
Waarschijnlijk proxy, het is per ip dat het opgeslagen wordt.. Of de link werd gepromoot.
-
Zoals eerder vermeld :). '13.500,00 euro' om precies te zijn.
-
Liefst niet teveel formatteren want als jij doet informatica, dus moet je weten dat je hardeschijf en moederbord via binaire getallen werkt.
Bij een pc is het altijd zo: 0 1 0 0 1 enzovoort, maar d.m.v. een format wordt gans je PC op 0 gezet, maar dan terug op 0 1 0 0 1 enzovoort. Dit maakt je pc steeds trager. Dus niet teveel formateren als het kan. -
http://www.basic09.com of op opensources.com

-
Misschien de cron (hint).
-
En trouwens, ik heb Spy op msn, hij heeft niks verkocht maar 13 maand geleden werd Criminalsloco gehackt en zo werd de code verspreidt. Onder andere werd de source op Crimeway verkocht, de eigenaar ervan had een boete van 13.500,00 X aantal verkochte sources, of hij moest de verkoop annuleren, vermelden van wie hij / zij de source had en de kopers hun gegevens geven.
-
Criminalsloco, ik heb meer informatie erover. De source die verkocht wordt was illegaal. Spy en Mike hadden inderdaad samengewerkt maar na een tijd kregen ze ruzie. Spy was de scripter, maar Mike de beheerder en alsook de scripter. Doordat de source is ingeschreven bij een notaris onder Mike's naam, mag Spy de source niet doorgeven / verkopen. Je weet toch als je de source gebruikt, dat je een boete van 13.500,00 EUR krijgt? Ik hoop dat je dat beseft, want het zijn serieuze zaken. Hierbij is ALLES illegaal, van de html, css, js en teksten tot de scripting (php) ervan !
-
Ik vind je eerste stap goed. Misschien een 2 kanten menu maken? Dat spreekt me namelijk aan, of een ander soort menu dat niet veel gebruikt wordt ?
-
En eventuele pageranks ?
-
Crime-killer / 2Kill ?
-
Waarom meerdere layouts rippen? (mijnmaffia etc.)?
-
Neen, bedankt :).