Je hebt je antwoord gekregen, rond de 40 euro.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Zelf gemaakte.
-
Kan je het ook voor andere sources doen ? Zodat het gemakkelijk aanpasbaar is :).
-
Platen winkels, wat voor bedoelt u ?
-
SvenB, ik vind het mooi. Misschien nog een footer. Dan kan ik beslissen wie gewonnen heeft.
-
Wat er gegeven werd hierboven door bever is goed. Die if is van een template parser dus het moet wel werken

-
Ik doel me op SvenB. I.p.v. een week te verlengen, verleng ik het tot woensdag 16de.
-
Hij heeft er niet echt een emotionele waarde mee aangezien hij ze gekregen heeft.
-
Misschien een zinnig antwoord geven? Het gaat over artiesten. En ik weet niet waar ze te verkopen, dus daarom vraag ik het hier.
-
Alleen, je bovenste menu mag wat anders, zo met een mouse over, alsook in het menu.
-
Ik vind je menu's uniek, dus het is een leuke opzet. Ik verwacht de volgende stap!
-
Ik vind het wel een unieke stijl en je maakt wel kans :).
Ik heb verder niks te zeggen. -
Maffiapunten. is ongeveer 15 euro
-
Hij zit nog soms op SD hoor :).
-
Ik heb er één, dus je kan mij contacteren. Ook zal je M.Valentijn op een andere forum moeten contacteren.
-
Kunnen sites zoals: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/11…ekers-0-25.html geen rede zijn voor de hits ?
-
Ik vind het een mooi opzet(je), als je je menu goed hebt ingedeeld, kan ik meer feedback geven.
-
Waar is je if ?
-
Misschien zijn er mensen die interesse hebben of toch iets meer weten ?
-
Beste leden,
mijn vriend heeft gouden platen (muziekindustrie) van oude artiesten.
Hij heeft er twee gekregen, maar hij wilt ze verkopen.
Het zijn platen van 'The Radios - No television' en 'Urban Utrad'.
Weten jullie een geschikte prijs voor deze twee gouden platen ? Meld het dan :).Bedankt,
Mike