Inderdaad, je moet wel een eigen ipadres hebben ...
Posts by Thisguyisgone
-
-
Citaat van eeyk
maviose een html 5 layout is geen layout.
HTML 5 is de opmaak dus hoe de achtergrond techniek is.wat jij bedoel is denk ik een web2 layout maar achja het is geen twitter of zo toch?
Twitter is niet in HTML5 geschreven. Ik bedoel dat ik liever zijn layout in HTML5 zag, is die wat mee met onze tijd. -
Ik wil wel ombouwen, PM me je MSN
-
Of als je zelf een goede programmeur bent, en zelf een uniek concept uitschrijft, zal dat ook kunnen hoor.
-
Of dan een unieke site zoals Twitter, Facebook et cetera. Als je iets unieks op de markt brengt, kan je véél geld verdienen.
-
Ik geef je een 7. Heb liever HTML 5 layouts ...
-
wanneer is er een voorbeeld beschikbaar van die webtemplate ?
-
Werkt het ?
-
If you want to, I can help translating the Banditi-source for you.
Also welcome @ Criminalspoint m8. -
heb op google al gevonden. Je zou beter je signature is volgen. Door te zoeken zal je het vinden.
-
Awel, had ik toch gezegd ? Toch ?
-
Ik denk dat hij het bedoelt zoals http://www.lokersefeesten.be, dus als je pagina veranderd, vernieuwt of what ever, dat je player gewoon verder speelt waar het gestopt was. Toch ?
-
Enkel paypal ?
-
Voorbeeld daarvan ?
-
Ja, in België verdienen jongeren meer dan mensen die al in het bedrijf werken aangezien ze een lagere percentage RSZ moeten betalen. Voor jongeren ligt dat rond de 5 à 8 percent, bij de gewone werkers is dit 13.07 percent.
-
worden de .psd bijgeleverd van bv. Les 1 enzo ?.
-
Ik kan vanavond wel is kijken als je wilt.
-
Horeca is vanaf 15 en is ook één van de slechts betaalde sectoren, zeker voor jongeren. Het beste wat je kan doen is dat je is langsgaat in een industriepark en daar wat rondvraagt en solliciteert. Ik heb gewerkt bij twee bedrijven nl. Mobiline (9.50 euro/uur) en Aliplast (13.24 euro per uur)
-
Ik deed vroeger alles via een RSS poster van nu.nl en hln.be, dit mag gewoon aangezien Source article (waar het artikel vandaan komt) erbij vermeld is.
-