kan van u servertijd ook afhangen hé ...
Posts by Thisguyisgone
-
-
Reden van verkoop?
[offtopic]Mensen, ik hoop dat jullie vragen beantwoord zijn, overige vragen kunnen per PM:).[/offtopic]
-
icriminals.nl is van Ferhat zo te zien...
-
Heb je rechten om het door te verkopen? Zijn er nog meerdere mensen die die source hebben? Anders is het niet echt 'uniek' meer.
-
eerste plaats 20 euro
tweede plaats 10 euro
derde plaats 5 euro ? -
Graag gedaan =)
-
enkel de belangrijkste zaken, bv misdaden, of aanmelden bij een clan / familie hoeft niet per se
-
of er gedoneerd wordt, berichten die verzonden worden per ip, wie wat besteld heeft ..
-
zoek dan op jquery hé ...
-
een goede pokémo met bepaald level in de volgende ronde ?
-
Ironie of sarcasme?
Citaat van BrokenTrack
Haha, moest anders wel lahchen om die ps hoe erg het ook is! -
Mijn examens beginnen pas rond 9 juni :(.
-
Er werd eerder in de geschiedenis hier al een topic over gemaakt maar deze werd gesloten dacht ik? Misschien toch is toestemming vragen?
Ps: dit is geen mop noch een grap.
-
Hangt af wat je als informatica krijgt, in ASO (in België), krijg je maar 2 à 3 jaar informatica en krijg je Access, Word, Powerpoint en eventueel basis van Java voorgeschoteld. Je kan ook als je TSO (technisch) doet, kiezen tussen ICT-boekhouden (4 tot 6 u informatica, geörienteerd gericht), en informaticabeheer zoals ik doe met 17 uur informatica per week, hier leren we dus hoe we de functies onder de knie krijgen, hoe we moeten denken bij het scripten, en krijgen we ook actionscript en C++. Is het zo als je je laatste jaar afmaakt in Nederland, dat je bedrijfsbeheer krijgt want in België is dit zo.
-
-
Budget mag je hier melden hoor, dan zie ik het wel.
-
Citaat van BrokenTrack
Iemand ook toevallig Informatica in het pakket?

Ja, informaticabeheer laatste jaar in België, jij ? -
Weide43, er staat toch, enkel domein..
-
-
Voor 30 euro, eerlijk ... Denk je dat je in de Aldi winkelt? 30 euro is weinig voor in en outgame, incl slicing ...