Beste leden,
op 3 oktober heeft een vriendin van mij het leven gelaten door pesterijen. Heb een facebookpagina aangemaakt om het pesten te voorkomen, of toch proberen.
Like de pagina en share het alsook a.u.b.
Alvast dank
Beste leden,
op 3 oktober heeft een vriendin van mij het leven gelaten door pesterijen. Heb een facebookpagina aangemaakt om het pesten te voorkomen, of toch proberen.
Like de pagina en share het alsook a.u.b.
Alvast dank
Ik heb nog een leuke concept die ik normaal verkoop maar jij gratis krijgt ?
Maar omzelf sms'en te versturen naar nummers (zoals facebook, dat je een bericht op je mobiel krijgt van facebook) moet je wel voor betalen.
illustrator
herfst
Edit R.Mijnten Scherp opgemerkt, nu alleen nog reageren ontopic reageren:)
Ik heb nog een concept te koop ?
die laadtijd + error is van die mislukte screen van binkkie
leuk leuk :), ik heb de nieuwere versie met de goede database en beveiligde opties ;).²
I.v.m. de Android app, ik kan hiermee helpen alsook de Apple App.
Heb enkele tabellen de query's nodig zodat ik kan beginnen en dan kan Koen connecteren met zijn database e.d.
Niet vrijwillig, maar ook geen hoge prijs!
Snuls, ik ben maanden niet op Criminalspoint geweest, en het was inderdaad Ceasar of what ever niet ;-).
Als Koen Rens is een meeting wilt met mij, dat hij me stuurt, kan ik hem een dikke boek met notities lezen die ik de laatste jaren over DimoWeb, GameColl e.d. heb verzameld. Je denkt dat je het bent Koen, maar het is niet echt zo.
Je weet toch, dat aan alles een eind komt ? Dit is geen dreiging, deze IP is alsook veilig (Belgisch regio West-Vlaanderen), dus Koen, wil je me in Reallife zien, stuur een privé bericht met uw contactgegevens voor de 'eventuele toekomst' van CriminalsPoint.com en natuurlijk uw andere sites.
Je kan ook op school, netwerk of gemeenschappelijke vrienden zoeken.
OPp facebook: je gaat naar http://www.facebook.com/search.php en links staat er 'mensen'ö je doet ditö zo kan je op locatie zoeken. Bij http://www.facebook.com/invite.php kan je mensen per mailadres zoeken.
Hyves: gebruik ik niet
dat is door paint ...
Layout mag niet verkocht worden aangezien ik de rechten van de layout bezit. Ik heb deze gekocht bij Stijn G. Hier zijn gewoon de images van kleur veranderd, meer niets.
Wordt de verkoop met de layout verder gezet, zullen er stappen komen tegen Nielsgo.
cp was toch is pr 2 geweest vorig jaar ?
wat is het nut ervan ?
meestal ruilen ze geen games om ... Dus inderdaad veel succes !
Ik ben vooral verslaafd aan de volgende zaken:
roken (nooit aan beginnen), smoren, mensen uit kakken, internet, mijn stretch, gel en slapen.
Op free-css.com kan je mooie, gratis layouts downloaden!