Ik had voor 249,99 gekocht maand geleden. In de belcompany. Ik stuur u een link met goede app's als je de ace hebt :).
Posts by Thisguyisgone
-
-
Is niet zo erg u ram. Je hebt dus taakbeheer en dat is dus met je actieve applicaties. Die moet je af en toe allemaal stop zetten. Bespaar je accu. Qua accu is de ACE opzich goed.
-
enigste nadeel waar je eigenlijk bijna niets van merkt is je RAM.
-
Wifi is sowieso snel, hangt wel af van de signaalsterkte offcourse. Met 3G valt het internet goed mee ja :). Ik raad u aan de ACE te kopen. De GIO niet kopen. Die hapert veel en sluit veel af qua app's.
-
Ik heb de Samsung Galaxy Ace.
Koop wel een geheugenkaart van 8 - 16 GB omdat je je applicaties vanaf Froyo (Android v2.2) op geheugenkaart kan zetten met App2SD en niet geroot.
Als je wilt help ik je gsm dan upgraden naar 2.3.4 Gingerbread.Qua spelletjes vind ik de snelheid goed genoeg en qua snelheid van internet.. Wat bedoel je met internet, wap, 3G of WiFI .. ?
-
en zet er een check op. Nu, als je pagina reload blijf je saldo +4
-
recaptcha is soms handig ..
-
heb er nog één te koop.. 3 maand gebruikt.
-
is ongeveer hetzelfde hoor
maar bij sommige zaken kan je een paar cent meer verdienen bij targetpay i.p.v. Mollie én omgekeerd 
-
Inderdaad. En bij wallie is het maar 20 % (met btw bij :))
-
Ben blij met oudere versie van avg voor pc en androidphone
-
Dus eigenlijk moet jij er niets van aantrekken en verdien je per telefoontje ongeveer 80 cent

-
Maar haal is je -- bij php weg. Als je is goed doorkijkt vind je met 2/5 wel alles wat je nodig hebt ;).
-
heeft u ervaring ?
-
probeer is wat moeite te doen ... want je moet al je pagina's veranderen want ik zie dat het nog met iframe werkte..²
-
Vind de xperia play of arc van sony mooi :). Een lagere prijsklasse is diegene die ik ook heb, de Samsung Galaxy Ace. Weet wel niet of deze in NL te verkrijgen is nu ?
-
Idem ditto hier

-
een webshop als facebookapp bestaat al, je hebt PM terug
-
Geloof me, bedrijven willen liever illustrator.
-
Idem hier.