hoeveel procent ? 19 of 21 ?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Misschien moet javascript aanstaan ..
-
Javascript? Dus pas je topictitel aan.
Ik heb ook enkel last bij IE6.
-
Zover ik weet niet. Het is inderdaad Stan Oers, maar heb de layout en rechten ervan gekocht.
-
Incl. of excl. BTW ?
-
Welke error ?
-
sciPhone? Daar is wel redelijk veel vraag naar, en andere telefoons e.d., een lagere prijs dan winkels en je maakt meer kans ;).
-
en voor alle sites ?
-
Je kunt gerust Stan een mail sturen, je kan zijn mail adres per PM opvragen. Ik had alle rechten gekocht aangezien Stan meedeed aan een contest voor Robin (gangster.nu) en niet won, dus kocht ik layout over van hem.
De layout is alsook met slice en wordt ook geleverd!
-
-
Is goed om te horen. Zoals je in mijn 'signature' kunt lezen ben ik een programmeur in app's, maar voor zo'n app als XDA moet ik wel wat gegevens hebben, maar daar praten we wel per PM e.d. over :).
-
Koen, die app die ik u stuurde kan je toch tijdelijk gebruiken tot ik een betere app maak zoals XDA?
-
-
Ik zou rond de 125,00 schatten dan.
-
Beste,
ik verkoop hier een maffia / crime - layout voor een lage prijs dat ligt tussen de 7 en 8 euro, hangt af vanwaar je betaalt en hoe.
Heb alle rechten gekocht van de layout. Als je de layout koopt heb je enkel gebruiksrechten, doorverkoopsrechten kan je nog altijd aanvragen per PM
Screen: http://www.plaatjesdump.nl/upload/b77b477…b934fa66366.png
Betalingslink: https://www.mollie.nl/partners/betaa…0275&id=1023057
Wat: je krijgt de .psd, .html, .css en images
Enkel IVR / WallieOverschrijven kan ook.
-
EN Jan Sloos heeft nog zo'n source gehad. Maar Robin had alle rechten dacht ik.
-
Ik zei, afsluiten met drum 'nd bass dus a.u.b. niet te snel reageren op mijn reactie.
Ik heb al genoeg gedraaid in de underground van Londen, dus weet wel hoe een afsluiter is ;). -
De updates mochten normaal niet vrijgegeven worden. Maar soit, heb een nieuwere versie. Bezig met een layout in orde te brengen en dan komt deze source te koop voor 7.50.
-
Over Dubstep, dan raad ik het volgende aan in de mixes (ik draai zelf ook in Londen).
UKF: begin met zachte dubstep en vervolgens ga je naar gorestep van 'Borgore' e.d. Op het einde is de snelheid van Drum 'nd Bass het beste, dus kan je best op Drum 'nd Bass ook zoeken (ook UKF)Zie UKFmusic.com en youtube.com/ukfdubstep en youtube.com/ukfdrumandbass
Regards

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.11 23:55:38:
Owja, zorg dan wel voor leuke drops. Is vooral een pré bij dubstep.House en electro kan er ook altijd bij toegevoegd worden.
En als jij goed kunt mixen wil ik je video zien (indien dubstep of drum'nd bass), kan ik een PodCast voor je regelen.
-
Of de database mag niet vrijgegeven worden ?