je $pagina is je pagina / script die je opent. Als je verder denkt kan je ook gewoon $pagina gebruiken voor het benoemen van je title
Posts by Thisguyisgone
-
-
en kijk is wat je anders kunt doen met $pagina :).
-
Nog steeds niemand gevonden noch antwoorden ontvangen van geïnteresseerden.
-
Dat zal meer dan vijf euro zijn als ik het zou doen.
-
Beste leden,
ik ben bezig met een site: ..
Ik zoek hiervoor een nieuwe layout op maat.
Ik zoek een layout zoals http://www.stijnghillebaert.be/portfolio/layouts/maviose.png
Heb een hoofdmenu, dus er moet een menu vanboven zijn, met een hover en een active:).
Voor de rest ben je vrij.
De battle eindigt op 31 januari 2012
Prijs zal 75,00 zijnOok zal ik een slicer zoeken.
Betaling per overschrijving!
Dat de beste mag winnen!
-
Schrijf het dan met eigen woorden over ?
-
-
Maar nu heb je géén ondernemingsnummer.
Nog iets, in je topic staat contract van minimaal één jaar, op https://rapifia.nl/kerstactie_2011.png staat er een half jaar.
-
Citaat van marcofc
Sterke maviose,
hopelijk leuke jaren

dank je wel :). Ben wel iets leuks van plan hoe ik het ga doen. -
Ik zou het ook graag hebben :).
-
Vandaag etentje, vriendin gans de weekend bij me, van ma - vrijdag druk bezig met site maar op oud en nieuw ga ik mijn vriendin haar hand vragen :).
-
Ik kan het, heb ervaringen met Wordpress.
-
Euhm, standaard werkt het script wel.
-
Ik wil dit vanaf volgende week maandag doen :).
-
Hoe storten :)? Heb geen kvk dus iDeal en PSC kan ik niet gebruiken. Bellen zal duurder uitlopen, net zoals sms'en en Wallie?
-
Probleem is dat ik het niet meer gebruik. Dus ja, kan moeilijk 28 euro daar achter laten.
-
Heb al gedoneerd voor Music 4 Life, ik zou graag iets kopen met het geld. Dank je.
-
Beste leden,
ik heb 28,39 EUR Mollie-tegoed staan. Enkel ik ben een Belg en word dan normaal uitbetaald bij 50,00 EUR. Enkel ben ik niet meer zo actief in het criminals wereld zodat ik geld kan verdienen, wie-o-wie heeft iets voor 28,39 EUR ?
Dank je!
-
hangt af van layout tot layout :cheer:
-
Verkocht met alle rechten. Slotje