Citaat van Joyeriahttp://developers.facebook.com/docs/guides/web/
Denk dat dit gratis is?
Het inbouwen. Ik weet dat het gratis is, maar wil het ingebouwd hebben.
Citaat van Joyeriahttp://developers.facebook.com/docs/guides/web/
Denk dat dit gratis is?
Het inbouwen. Ik weet dat het gratis is, maar wil het ingebouwd hebben.
Beste leden,
ik zoek iemand die me kan helpen met een Facebook login voor men site.
Meer informatie wat er moet gebeuren kunt u per privé bericht aanvragen, of vragen in het topic, stuur ik het naar u.
Meld a.u.b. ook je prijs hier in het topic.
Dank
KNIP is zo in Belgie onstaan, werd ook al besloten voor Belgacom en Telenet.
Inderdaad, easy een mirror en het is back online. Ik denk niet dat TPB ooit gaat verdwijnen.
en is online a.u.b.
Het is de iframe die lastig doet, kijk daar is naar.
Ik heb de source, de source werd ook gratis weggeven, ik had er ook voor betaald (40,00 EUR), maar ik zet het bij downloads :cheers:
Heeft u al voorbeelden ?
Hoe bedoelt u?
Ik zie 2 likes, het werkt inderdaad.
Citaat van h4x0r666de images die je erin hebt gebruikt, zijn die zelf gemaakt door jou?, die je dus met alle rechten erbij krijgt of zijn het stock images? (bevoorbeeld die DJ Vogel..)
Als je alle rechten erover hebt dan biedt ik als eerst de 'Min' bedrag7,50 dus.
Is de twitter dj icon: http://icons.iconarchive.com/icons/iconshoc…ter-dj-icon.png
![]()
Op google met 'facebook contact' vind je het al.
Dit forum heeft regels, lees a.u.b. de regels voordat je toch iets vraagt.
:slotje:
o jawel:), in /includes/inc.functions.php
Staat er dit:
function missiondone($mission) {
global $own;
$mission = mysql_fetch_query("SELECT opdracht, beloning_geld, beloning_power, rank, id FROM missions WHERE id = '" . $mission . "'") or die(mysql_error());
if($own['rank'] >= $mission['rank'] && !preg_match("/-" . $mission['id'] . "-/", $own['missiesvolbracht'])) {
$own['missiesvolbracht'] .= "-" . $mission['id'] . "-";
mysql_query("UPDATE users SET missiesvolbracht = '" . $own['missiesvolbracht'] . "', cash = cash + '" . $mission['beloning_geld'] . "', power = power + '" . $mission['beloning_power'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'");
mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Missie volbracht!', 'Beste crimineel,\r\n\r\nJe hebt een missie volbracht: [b]" . $mission['opdracht'] . "[/b]\r\nMet vriendelijke groet,\r\nX-Matricide.', '1', '" . $own['id'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')") or die(mysql_error());
}
}
Ok, bedankt, zit nu enkel aan een nieuw probleem, het menu is in het algemeen opgeschoven.. Hoe kan ik dit oplossen ?
misschien bij de functions...
Nog niet gelukt helaas :(.
Beste leden,
heb sinds kort een layout gekocht, maar ben nu bezig met het menu te verbeteren.
is de link; je hebt het menu naast de content, maar de background is weg en de footer staat onder de h1 (footer van de menu-rechts)
Wie o wie kan me hiermee helpen?
Dank
Beste leden,
heb nu een nieuw probleem, sinds ik bovenstaande heb opgelost, is menu in één keer naar beneden gezakt. Weet niet op één twee drie (ben al ganse dag bezig) de oplossing, wie kan helpen?
Dank je
In database: missions kan je bedragen en power aanpassen.
uw id gebruiken van mollie...