Op wat host je ... Specificaties e.d. a.u.b.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ja, heb het op een mini laptop met 1 gig ram, dus ja, zal op de meeste werken.
-
Ja én dan.. Client wel..
-
Je kan het kiezen om ze te behouden of te verwijderen.
-
Als het in de lay-out moet, is het wel wat anders hé Jordi/ Tevens is uw reactie offtopic.
-
Ik heb die restart ding nog niet gehad, run er al een maand op. Error over een scriptuitvoeren op een webpagina heb ik ook bij skype...
-
cronjob.nl
Edit by L.Groot: Gelieve in het vervolg meer informatie te plaatsen. Voor deze keer zie ik het door de vingers.
Edit by Ferhat.Remory: het is meer dan genoeg informatie, normaal zou google al helpen, meer deze link geeft alles aan wat de TS wilt.
-
Ja dat kan ik.
-
Ik heb kryn.cms nu :). Heb er al ervaring mee :).
-
Citaat van lhmedia
kevinkrs, bij de reguliere apps kan dit maar facebook twitter enz zet hij bij mij gewoon op me telefoon geheugen.
Door te rooten kan je titanium back-up installeren en kan je met één klik alles verplaatsen. Kan je ook selecteren dat het automatisch naar uw SD-kaart verplaatst wordt. -
Topic lezen a.u.b, ik bouw templates van CSS/Html in wordpress
-
Demo is er ;)in eerste zin , mijn sms website klikken

-
Waarom geen taakbeheer gedaan en gekeken ... ?
-
Maakt niet uit, desnoods zoek je of uw gsm Clockwordmod heeft, is zo gemakkelijker ;). Maar kijk toch op youtube voor uw gsm. Als het zo niet is, dan kan het nog niet...
-
Redelijke ervaring, recensies vind je op men site.
-
Beste leden,
ik zoek een CMS die geschikt is voor dj's.
Dus gemakkelijk je liedjes uploaden via admin, video en foto-galerij, nieuwspagina en je eigen pagina's maken.Wat kan ik het best gebruiken.
Liefst geen wordpress.
Dank
-
Kostte wel geld, één belletje namelijk ;-).
Ging via Mollie / TargetSMS. -
Rooten is zelfde als je pc, in de dingen geraken zoals overclock functies e.d.
Ik ben een lid op XDA, een forum waar veel developers aan Rom's werken.Je moet maar is opzoeken voor Roms zoals cyanogenmod ;-).
Vervolgens kan je ook gemakkelijk op Youtube tutorials en reviews vinden qua roms ;).
Hopelijk goed geholpen.
-
-
Al op Google gezocht ? Zoja, help ik u verder, zo niet. Zoek het dan eerst:).