Afwachten, ik heb dit met Koen ook al besproken. Het is nogal onduidelijk hoe sommige servers dit gaan aankunnen. Dit is sowieso wel een punt dat besproken zal worden.
Posts by Thisguyisgone
-
-
is dit geldig voor 3 euro of ?
-
Aanpassingen mogelijk ?
-
Zijn ze nu allemaal vast aangenomen of ? Want nu zijn er al een vijftal weken voorbij.
-
Koen, het zijn 1000'en accounts, die voor het zelfde genre reclame maken ...
-
-
Dat kan je opzoeken.
-
Na 88 punten, ja. Is logisch als er ook maar 88 punten geladen wordt.
-
Ik heb nu Windows 7 maar wil Windows 7 volledig herinstalleren, nogmaals, alles eraf.
-
Back-up files heb ik. Nu nog een redelijk deftige uitleg :).
-
+ ook alle andere OS'en die ik heb ? Windows xp en Ubuntu ?
-
Dus via winrar kan je het ook zo doen ? Dus zonder CD ? Want heb nu al 2 mappen Windows old en old000.
Dus nu weer opnieuw installeren, want ik herinner me wel dat ik een schijf moest kiezen als partitie, maar dan werd er een 'back-up' gemaakt en dat wil ik dus niet.
-
Beste leden,
ik heb een vraag omtrent het herinstalleren van Windows via een .iso.
Ik open dit wel via een .rar, open de .exe, dus de setup. Dus zoals een installatie programma enzoverder. Herinstalleren is géén probleem. Heb wel een ander probleem. Ik wil alles eraf gooien zal ik maar zeggen. Heb er nu nog Windows XP, en vorige Ubuntu enzoverder. Hoe kan ik dit dan doen ?
Alvast bedankt.
Ps: ik dacht door het op een cd te branden, maar andere oplossingen zijn welkom !
-
Vind je ook zo via google..
-
Op lijn 18
if($bedrag > $gebruiker['silver'])
veranderen naar
if($_POST['bedrag'] > $gebruiker['silver']) -
Eventuele statistieken handig voordat ik eventueel uw site op mijn site(s) zet.
-
op elke pagina anders ;).
-
mysql_query UPDATE CONTANT = CONTANT + $geld
Ps: de helft, ben lui.
-
Ja, meestal zijn gaming lay-outs alleen images en slecht gesliced. Kan je niet veel aandoen. Zal je met 5 euro niet komen dan.
-
Zorg dan dat je op elke pagina, dus in de top vijf staat.