Bod niet aangenomen voor straatjunk.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Owja, even vermelden, betaling per overschrijving!
48 u na laatste bod win je.Dus het wordt nog eventueel 2 dagen wachten Dangerprone.
Mijn excuses, heb het te druk waardoor ik alles vergat te vermelden.
-
Ligt gewoon aan de applicaties. Kan je niet veel aandoen ..
-
Beste leden,
ik stop met het criminele leven aangezien ik nu een fulltime job heb. Daardoor kan ik geen mid x-aantal websites meer beheren. Ik zou enkel één site willen overhouden en dat is de gewone ferhatremory.be
Let op, alles is excl host
Vrnet.be
- site
- multilanguage systeem die ik ervoor gemaakt heb
- domein
Prijs: verkocht.T2k.be
- enkel het domein
Prijs: €15,00.Straatjunk.nl / straatjunk.be
- source
- lay-out (incl .psd) volledige rechten
- sql wordt alsook geleverd
Prijs: € 250,00streetmobster.be streetmobster.nl
- enkel domein
Prijs: verkochtAlles wordt gehost bij Versio, dus verhuiskosten binnen Versio worden niet verrekend, overige kosten zijn voor de koper, niet voor de verkoper.
Prijs overeen te komen, maar alles moet weg.
Met vriendelijke groeten,
Ferhat Remory[b]Willem: gezien het topic onduidelijk is en ik las dat je er 250 euro voor wil hebben heb ik het maar even toegevoegd. In het vervolg zal het topic gesloten worden wegens onduidelijkheden.
-
Probeer is via chrome, dan werkt dit wel ;). Had het probleem vroeger ook. Alsook is de code inderdaad handig.
-
is al geweest op cp; zoek even
-
-
briefpapier kan je ook gewoon laten drukken, en steek je dat gewoon in je printer .. ?
-
paypal wordt niet aanvaard, sorry.
-
Ik had je het script is gegeven...
-
Overschrijving of indien u het anders wilt mag u dit melden.
-
Ik denk dat niemand het gebruikt. Je laat het ons checken. Wat voor zin heeft het dan ?
-
Neen, Java. Aangezienhet voor op een gsm spel is.
-
Citaat van Cas
De website is een complete rotzooi op de iPad. De paddings worden niet ingelezen en de margins ook niet. Ook op Seo gebied is het een rotzooi.
De registratie voor de nieuwsbrief??? Op een portfolio?? Apart.Inderdaad, haal je nieuwsbrief eruit.. Is eerder voor echte blogs ... Of interessante websites.
-
Brent, met die links bedoelde ik, hoe ik men teksten screef enzo, hoe de pagina's opgemaakt zijn enzoverder.
-
kijk is hoe ik het doe op ferhatremory.be / vrnet.be
-
Gebruik is Xamp.. Bij mijn mening beter.
-
Ik denk dat de TS nog niet ervaren genoeg is. Later zal hij dat kunnen aanpassen ..
-
Heb er ook zelf drie...
-
waarom <html> aanduiden, het kan zijn dat hij een include systeem gebruikt, dan heeft hij dubbel <html>. [offtopic]Wees wat rustiger met wat je zegt[/offtopic]