Er zijn er betere. Kijk is richting samsung
Posts by Thisguyisgone
-
-
Heb al genoeg gevonden via gsm op youtube. Kannu wel niks delen.
-
Ik kan het wel...
-
Omdat code gewijzigd is, ik heb zelf gemeld dat een andere crewlid dit mag nakijken.
-
Fils, dat kan ik bevestigen. Zoals eerder gezegd heb ik veel herschreven. Ik verkoop niets illegaals, Een andere mod mag dit nakijken.
-
Veel is herschreven, unieke opties en groot admin menu.Systeem is normaal nagekeken op lekken en alles is normaal opgelost.
-
online en kan nu ook per bank!
-
Geen stats, werd maar een keer gebeld. Heb het gemaakt als tijdsverdrijf.
-
Naar de winkel gaan :-).
-
Beste leden,
aangezien ik stop met de meeste websites wil ik er snel van af. Ik verkoop Straatjunk voor 50 euro paypal.
Bij aankoop krijg je de site, domeinen straatjunk.nl en .be, de lay-out in html, .psd en dergelijke.
Demo= demo demo
Met vriendelijke groeten,
Ferhat -
Kan ik bij volgen
-
Prijs vermelden a.u.b.
-
Ik gebruik sowieso Skype op gsm en Ubuntu. Af en toe gebruik ik de messenger in hotmail zelf maar was er nooit een voorstander van van Messenger.
-
Themeforest producten mogen niet verkocht worden.
-
Inderdaad. Ben nu ook naar Apple overgestapt, mis mijn Android device wel

-
Ik had gisterennacht mijn update. Ik kreeg 'geen service' elke dag. Vind de update beter

-
Had ik eerlijk gezegd ook al in gedachten met andere zaken:$. Maar inderdaad, ze verdienen hun straf.
-
Het is een Belg, weet wel niet hoe streng ze hierop zijn in België. Maar altijd is proberen hé:-)
-
400 wel, heb je al een laptop met i3 of i5 en 4gb ram minstens ;-).
-
Heb wel interesse, is een algemene ict blog maar alsook mijn hoofdblog. Doe je dit ook op betaling zonder link ?