Heb je wel voor een tweede keer een licentie aangeschaft bij CMShero?
Aangezien je de webshop ook gebruikt om superhoesje.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Fouten, waarom zet je error reporting niet aan en ga je een white hat hacker spelen ?
Je kan als een speler denken en alles proberen wat er fout kan lopen, dan los je deze op.
-
Nogmaals, onmogelijk.
Thema's op Android werken gewoon met .apk maar daar heb je verschillende roms die verschillende thema's ondersteunen.
Bv: MIUI heeft .mtz thema's, Cyanogenmod gewoon APK, AOKP ook gewoon APK enzoverder
-
Why they deleted Gmaps
-
Ik denk dat de TS wilt dat je bv. homo ook niet als Homo, hOmo e.d. kunt weergeven.
-
Heb het je al gezegd, zal je zeer duur uitkomen. Je komt goedkoper uit om een windows smartphone te kopen
-
als je de 2 logo's naast elkaar wilt moet je er een divje rondsmijten
-
Inderdaad. Als je gsm geroot is kan je eigen launcher en interface maken maar dit neemt veel tijd in.
Hallo,
Alles is omzetbaar, zolang je kan programmeren

Oftewel, je moet de code en recourses hebben van het thema en dan gaan programmeren voor de Android. Dit kan niet automatisch.Mvg,
Tim -
Ik kan dit alsook doen voor u. Heb dit namelijk al voor http://straatjunk.nl/team.html
-
Ik had het al automatisch op men WIndows 8 staan en vind het beter werken inderdaad. Alleen is het wat ingewikkeld op Win 8.
-
Kijk is lijn 7 / 12 / 17 / 22 alleen al in de html
-
Ik vind het eigenlijk slim gezien langs Google kant. Inderdaad, mensen kunnen niet meer zonder het product en aangezien het een dienst is. Google verdient misschien genoeg, maar als ze verdienen kunnen ze betere diensten leveren.
-
zou graag al een voorbeeld zien :-).
-
Inbouwen van lay-outs kan ik wel. Plugins ben ik aan het expirementeren :).
-
Via Wordpress heb je plugins die automatisch posten van de rss-feeds die jij wilt. Enkel zal dit slecht zijn voor je SEO, aangezien je zelfde tekst hebt als andere websites.
-
Je voicemail is altijd bij je provider. Zover ik dus weet is dit mogelijk.
-
Kan de TS vermelden of de source nog te koop is via PM? Dan open ik het topic weer.
-
Geen resultaten gevonden voor je zoekopdracht.
Controleer je spelling of probeer een ander trefwoord.Misschien kunnen Belgen het niet liken?
-
Zelfde hier.
-
Youtube zegt héél veel over het root gedeelte :-).
Vanaf je een app superuser of supsersu hebt, dan is je smartphone geroot.