Zit op gsm maar je garantie vervalt inderdaad. Ben je zeker dat Samsung zelf een update heeft ?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Rooten en dan kan het wel. Zelfs de 4.2.2
-
In-game die ook als out-game gebruikt kan worden. Of apart mag ook. Daar ben je vrij in! Wel moet je de slice ook kunnen leveren.
-
BUMPje op aanvraag
-
Dacht linkboer.nl
-
Geen file maar een map.
-
Hallo,
ik zoek mensen die een crime lay-out kunnen maken. Ik heb geen voorbeelden, dus je bent vrij in je ontwerp.
Ik geef geen geld (wegens geen budget), maar kan wel een Android applicatie ontwikkelen voor u.Voor vragen kunt u altijd reageren in dit topic!
Ferhat
Ps: geen deadline momenteel.
-
Die lijkt me correct
-
Die worden door de .htaccess gemaakt. Zijn simpel php bestanden
-
Wil het eventueel gratis doen als ik tijd heb.
-
Sourceshop, meld wel even dat iedereen vroeger deze source gratis kon verkrijgen. Had deze namelijk ook aantal jaar geleden...
-
Simpel reclame.
-
Ik heb zover ik geweten en juist ben dat de template, compile, config en cache in de root moeten staan ...
-
overgemaakt
-
ik heb nog 2,40 staan...
-
Waar staat deze geregistreerd?
-
Denk eraan dat je upgrade ook intern geheugen kan nemen, ik maakte zelf roms en hangt af wat die rom in je systeem injecteert. Dit kan beltonen en achtergronden (live wallpapers included) enzoverder. Als je gsm geroot is kan je es file downloaden en zo kan je in de root van je gsm. Dan naar media/ et voila

-
Ik vind het wel goed, maar gewoon niet wauw. Ik kan het moeilijk verwoorden wat ik er niet zo graag aan heb.
-
Is al kei lang geüpdatet geweest. Ik vind het niet zo wauw ..
-
Ik vind het wel nice en iets unieks ja ! Ik zou zeggen doen :-).