Posts by RoyHolleman

    Citaat van Cas

    Ik moet zeggen dat het concept niet bepaald "uniek" is.



    Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar toch werkt het wel.


    De mensen maken er gebruik van en laten zien dat het toch nuttig is ook al is het niet uniek of een betaalde script.

    Een hele goede avond CP!


    Sinds ik begonnen ben met Traffic GOD loopt de site best netjes, maar nu ben ik begonnen aan een soort 'expansion'. Namelijk een Topsites systeem! (Ik weet het er bestaan er al veel van)


    Deze voor alle webmasters! Het doel alsnog: Het genereren van GRATIS Traffic zonder teveel gedoe..


    Link: http://www.trafficgod.org/topsite/


    Opbouwende kritiek is welkom. De Topsites systeem staat nu officieel 2 dagen online en heeft al ongeveer 30 sites in de DB en de meeste ook nog eens met zichtbaar resultaat.

    Goede avond Criminals Point.


    Heeft u een website en wilt u die GRATIS in de aandacht brengen? D.M.V(link)partner te worden?


    Wie wij zijn?



    Traffic GOD is een (social) Traffic Exchange site die het mogelijk maakt om GRATIS reclame te maken voor o.a: Facebook, Twitter, Google +1, Youtube en je eigen website.


    Omdat ons netwerk snel groeit zoeken we een of meerdere partners.


    Heeft u interesse? Meld het dan in dit topic.



    Wat staan wij NIET toe?


    - Adult sites
    - Sites met WareZ, Nulled of illegale inhoud.
    - Alles wat voor de Nederlandse / Amerikaanse illegaal is.


    Voor de Partner(s):


    Als u Partner word dient u onze banner/text link op uw site te plaatsen.


    U ontvangt dan GRATIS Website traffic en als het nodig is Traffic voor uw Social media.

    Citaat van Joyeria

    Naar mijn oordelen veel te lange naam voor een website. Het moet kort en krachtig zijn vind ik..



    Joyeria, welk vind jij het lekkerste op de tong liggen en het aantrekkelijkste om te bezoeken dan kwa naam? Hoor het graag van u.

    Citaat van Joyeria

    Faligo.com?
    Verklaring: Facebook - Likes - Google
    Fatigo.com kan ook..


    Facebook - Twitter - Google



    Wow die zijn echt mooi!


    Iemand heeft als idee dit gegeven: socialexchanges is dit wat?

    Citaat van Yoichi

    Plykes.com ( Points for likes )
    Clykes.com ( Cash for likes )



    Deze klinken wat minder.. het moet beetje zoiets zijn van: WoW! Dit moet ik zien. Zoals FTGpoints.com

    Sorry, ik heb momenteel niks om je mee te kunnen belonen.


    Misschien wat gratis advertentie plaatsen als de site klaar is, maar verder niet echt iets.

    Heya all.


    Ik wil binnenkort starten met een nieuwe site, nu is mijn vraag..
    Wat is een goede naam ervoor?


    Wat kan je doen op de site:
    Punten sparen door Mensen op Facebook te liken.
    Punten sparen door Mensen te volgen op Twitter.
    Punten sparen om Websites te bezoeken. (Traffic)
    Punten sparen door mensen +1 te geven bij Google +1.


    De site word geheel en het engels en zoek daarbij dus een leuke, pakkende naam zoiets als: Twiends.


    Wie weet een leuke naam? De leukste naam neem ik!



    Hopelijk kan iemand me verder helpen.

    Citaat van Dein

    Volgens mij moet je dan een applicatie aanmaken in Facebook en jezelf als developer inschrijven bij hun.



    Dat ben ik momenteel al. Maar de vraag is hoe link ik dus de .php bestanden aan de facebook app?

    Hey!


    Ik heb momenteel een vraag.


    Net heb ik thiefmaster gedownload op deze site en stond dat het een spel voor Facebook is, maar hoe maak ik 't zo dat ik het op facebook kan gebruiken & spelen met andere?


    Hoor 't graag van jullie! Bedankt!(L)