Posts by iCold
-
-
Je moet wel een vraag stellen he.
Wat zou je doen als Axl_H een vraag steld?
-
Niets, je kan het tog niet veranderen.
Wat zou je doen als cp word verkocht aan een 5 jarige?
-
Niets, want ik doe niet mee.
Wat zou je doen als je een miljard euro vind maar iemand anders net 0,000001 sec sneller is?
-
Zoiets lijkt me wel leuk, misschien een download link?
-
-
Denk niet dat je succes krijgt. Er is namelijk Magister, een programma waar leerraren alles kunnen invullen afwezigheid etc, maar ook een online op internet waar leerlingen roosters etc kunnenzien.
-
Ik ga met Starlife mee!!! Maar dan een beetje uniek;
- Great +1
- Fail -1 -
[offtopic]Aah jammer ik heb de 3G al als het nou de 4 was zou ik em kopen[/offtopic]
Misschien wat meer info? Moeten we het halen/bezorgkosten?
-
Ik raad je aan geen print <<<ENDHTMLte gebruiken, dat is heel erg slecht. Stuur maar een PM dan help ik je wel verder.
-
Ik een paar mensen die door vuurwerk uit België vinger(s) zijn kwijt geraakt, en als je dat echt ziet voor je ga je het nooit meer aanraken. Waarschijnlijk ga ik naar Turkeye of Marokko. Denk tog turkeye.
-
Morgen we een stuk van de scripting zien?
-
Misschien bezoekers statistieken?
-
@RiiCky waar staan de domeinen geregistreerd?
-
-
Cas hahhaha Volgens my hebben die mensen van google ook een verslaving voor kfc:P
-
Wat zijn de betalingsmogelijkheden.
-
We kunnen je moeilijk helpen zonder script.
-
FF een paar vraagjes:
1) Tis gewoon een afbeelding waar we niets aan hebben als er geen PSD by is.
2) Tis gewoon de outgame html/css van (os)banditi en wat verkopen mag niet? -
Kyk je kan miss zoiets doen:
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['missie'])){ mysql_query("UPDATE `spelers` SET `missie`='1' WHERE `username`=".$naam) or die(mysql_error()); echo "Missie uitgevoerd"; } if($res['missie'] == '1'){ echo "Je hebt de missie al uitgevoerd"; } else { /// Missie dingen hierzo } ?>
Dan cron voor elk uur: