De scripter (eigenaar) van de source heeft em verwijderd.
Dus je hebt em niet gemaakt, graag bewijs dat je de source door mag verkopen.
Posts by iCold
-
-
Ik wou best wel komen, maar aangezien m'n (familie)situatie kan ik niet. Maar komt de crew zelf niet? Een CP meeting zonder de crew van CP heeft niet echt zin volgens mij?
-
-
SkyNet heeft gelijk, tips mogen links niet. Zelfs YouTube niet.
_________
TS @ Je zult toch echt een Mac moeten aanschaven als je het legaal wilt doen. Op google vind je vastwel tuts om met een windows te werken.
-
Ik heb deze source volgens mij eerder gezien?!
-
Je kan alleen iPhone/iPodTouth/iPad app's maken met een Mac.
Maar de uitterlijk van een app kan wel met de windows worden gemaakt: http://www.iphoneclub.nl/62196…s-ontwerpen-voor-windows/
Meer kan je niet met een Windows. -
-
@ SkyNet
Oow zo dus.
-
Jaaaaa zekerr, komt stan's lay in de nieuwe vendetta? Zoja dan kan ik niet wachten!!!
-
Koen, misschien is het handig om een mobile cp te maken.
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk de beste wensen!!
-
Ik heb ff wat geprobeerd maar kom er niet echt helemaal uit. Misschien kan iemand helpen? Maar ik denk dat dit veiliger is dan die er nu staat:
Script:
PHP
Toon Meer<?php function createBalk($procent){ if($procent > 0 && $procent < 100){ $afbeelding = imagecreate(152, 17); $background = imagecolorallocate($afbeelding, 0, 125, 0); $voorkantkleur = imagecolorallocate($afbeelding, 0, 255, 0); $tekstkleur = imagecolorallocate($afbeelding, 0, 0, 0); $grootte = round($procent/100*150); imagefilledrectangle($afbeelding, 1, 1, $grootte, 15, $voorkantkleur); imagestring($afbeelding, 4, 60, 1, $procent.' %', $tekstkleur); header('content-type: image/png'); ImageString($afbeelding, 1, 1, $grootte, 15, $voorkantkleur); imagepng($afbeelding); imagedestroy($afbeelding); } else{ echo 'Ongeldig!'; } } // END FUNCTION ?>
Zo roep je em op:
Online voorbeeld: Klikkerdeklik
-
@Lars ik ga even een voorbeeltje maken van wat ik bedoel. Ik vind em zelf wel veiliger? Ik post em zo.
-
Ik nam het topic even door (ja elke pagina). Maar is het niet beter als het gewoon via bijv 'balk.php' ipv balk.php?ver=50. Via een function kan dat tog wel lukken? Dat lijkt mij veel beter? Of zit ik ernaast?
-
Ik zie dat je ook unlock voor de iPhone die software (redsn0w) is gratis en is voor een paar iOS versies dus illigaal?
-
Ik heb wel interesse, wat zijn de betalingsmogelijkheden?
-
-
-
Ik zie helemaal geen layout (FireFox).
-
-
Gewoon betalen als het mijn schuilt is.
Wat zou je doen als je een boete van E977.678.000,50 had?