Posts by iCold
- 

- 
					Die megaupload wel? 
- 
					Ik wist gewoon dat die van Stan heel mooi zou worden. 
- 
					Xevo-designer, ja ik heb een windows XP. Ik heb m'n pc geupdate naar Service Pack 3. En geen error meer. Dus het is gefixt. Bedankt voor jullie hulp:cheer: 
- 
					Ik zou kiezen voor targetpay, maar licht aan jou. 
 Mollie betaald pas uit bij +?25,- En targetpay altijd als ik me niet vergis. Mollie heeft meer dan targetpay o.a advertensie systeem kant en klaar. Bij targetpay moet je hem zelf maken.
- 
					Xevo-designer, dat heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. 
 Extreme, ik ben die link ook tegen gekomen en heb het uitgeprobeerd maar kom er niet uit.
- 
					Er zijn genoeg wordpress thema's met als onderwerp Apple. 
 FF een klein vraagje, je wilt een community beginnen over apple dus iphone ipod ipad, heb je zelf iets van apple?
- 
					Dit is de url tog: http://www.frenzo305.v3host.be/layoutavatar/ 
- 
					@Frenzo305, Ik heb het voor je getest in de volgende browsers: Internet Explorer && FireFox && Google Chrome. En het werkt perfect. 
- 
					Lancer, ik ben die forum al tegen gekomen. Heb de microsoft fix al uitgeprobeerd en een andere. Geen resultaat. Welke bestanden mis ik? 
- 
					Hey, Ik heb een klein probleempje. M'n computer geef een error als ik m'n iPhone of Blackberry in mn computer doe: "Generic Host Process for Win32 Services". Ik heb verschillende dingen geprobeert maar krijg het gewoon niet werkend. Heeft iemand enig idee? 
- 

- 
					Ja nu gaat het een beetje te ver. Je word naar deze website gestuurd naar: http://www.000webhost.com/admin-review 
 Vertaal het even voor je zelf en je weet genoeg. Hier zijn tig topic's over.:slotje: 
- 
					En opeens kan ie weer normaal type. 
- 
					Jup, ook deze kant op. 
- 
					Denk niet dat je em gratis gaat krijgen. Wat is je budget? 
- 
					Volgens mij is dit een gratis template. Het ziet er vet uit. Maar aan de logo te zien, is het gewoon erbij gezet. 
- 
					Graag ook naar mij wat info! 
- 
					Tot waneer zijn ze geldig? 
- 
					Heb de de database phplogin gemaakt. Want het moet wel gewoon werken?