Op de iPhone is de beeld echt klote. Je moet maar blijven vergroten. Ik upload zo een voorbeeld...
Posts by iCold
-
-
Die megaupload wel?
-
Ik wist gewoon dat die van Stan heel mooi zou worden.
-
Xevo-designer, ja ik heb een windows XP. Ik heb m'n pc geupdate naar Service Pack 3. En geen error meer. Dus het is gefixt.
Bedankt voor jullie hulp:cheer:
-
Ik zou kiezen voor targetpay, maar licht aan jou.
Mollie betaald pas uit bij +?25,- En targetpay altijd als ik me niet vergis. Mollie heeft meer dan targetpay o.a advertensie systeem kant en klaar. Bij targetpay moet je hem zelf maken. -
Xevo-designer, dat heb ik geprobeerd maar zonder resultaat.
Extreme, ik ben die link ook tegen gekomen en heb het uitgeprobeerd maar kom er niet uit. -
Er zijn genoeg wordpress thema's met als onderwerp Apple.
FF een klein vraagje, je wilt een community beginnen over apple dus iphone ipod ipad, heb je zelf iets van apple? -
Dit is de url tog: http://www.frenzo305.v3host.be/layoutavatar/
-
@Frenzo305,
Ik heb het voor je getest in de volgende browsers: Internet Explorer && FireFox && Google Chrome. En het werkt perfect.
-
Lancer, ik ben die forum al tegen gekomen. Heb de microsoft fix al uitgeprobeerd en een andere. Geen resultaat. Welke bestanden mis ik?
-
Hey,
Ik heb een klein probleempje. M'n computer geef een error als ik m'n iPhone of Blackberry in mn computer doe: "Generic Host Process for Win32 Services". Ik heb verschillende dingen geprobeert maar krijg het gewoon niet werkend. Heeft iemand enig idee?
-
Mensen dit komt niet door die script. 000webhost haalt altijd site's tijdelijk offline om te controlleren als ze niets illegaals hosten. De kans is groot dat ze hem niet meer online zetten omdat je daar geen maffia's mag hosten.
-
Ja nu gaat het een beetje te ver. Je word naar deze website gestuurd naar: http://www.000webhost.com/admin-review
Vertaal het even voor je zelf en je weet genoeg. Hier zijn tig topic's over.:slotje:
-
En opeens kan ie weer normaal type.
-
Jup, ook deze kant op.
-
Denk niet dat je em gratis gaat krijgen. Wat is je budget?
-
Volgens mij is dit een gratis template. Het ziet er vet uit. Maar aan de logo te zien, is het gewoon erbij gezet.
-
Graag ook naar mij wat info!
-
Tot waneer zijn ze geldig?
-
Heb de de database phplogin gemaakt. Want het moet wel gewoon werken?