Posts by iCold
-
-
-
Koen, battles is eigelijk niet nodig. Maar "personeel gezocht" topic's is helemaal geen slecht idee. Misschien dat je je eigen topic kan sluiten? Want we moeten steeds een mod PM'e.
-
Ik wil dit wel doen, stuur me een PM!
-
Jailbreak is niet illegaal. Apple heeft verschillende zaken verloren als het gaat om jailbreak. Met een jailbreak kan je gecrackte apps installeren. Pas als je hackulo toevoegt (die heeft een tool waarbij die de beveiliging uitschakelt. DIT IS WEL ILLEGAAL!!). Apple neemt gejailbreakte toestellen niet meer terug met een garantie. Andere winkels meestal wel.
-
-
-
Mensen, dit word een beetje racistisch willen jullie ermee ophouden?!
-
Ik bewonder Koen, omdat m'n permante ban steeds word terug gedraait. Hij weet wel over wat:$
-
[offtopic] habib10, zet dat bericht een in een quote in je start-bericht.[/offtopic]
Ik denk persoonlijk dat dit in hun voordeel gaat werken. Zowel van Windows Space en Wordpress. Meer bezoekers o.a. en meer bezoekers is meer advertenties en dat is weer geld. Ik gebruikte het tog niet.
-
14,- voor een licentie is niet slecht. Stuur mij eens een PM met een stuk script.
-
Menu's zijn niet inklapbaar? Uitleg?
-
-
Het jammere hieraan is dat je alles zelf moet toevoegen. Dus zo de PM's die leden naar elkaar toe sturen worden niet vertaald.
-
Hier heb je een lijstje met app's die ik leuk vind.
1) AngryBirds + Season (0,79 + 0,79)
2) BurnTheRope (1,59)
3) NeedForSpeed Hot Persuit (4,99)En als je jou iPod gejailbreakt hebt:
1) Winterboard (FREE)
2 OSFaker (FREE) -
Je hebt een iPod, je hebt niet altijd internet verbinding.
-
-
-
-