Posts by iCold

Citaat van eeyk

lekker nutteloos je denkt toch niet dat ik sources download?
    dus ik weet niet hoe banditi er uit ziet.

ik speel ook geen maffia spellen dus ik zou het niet weten.
    en antwoord 1 = hoe je betaal :)

en antwoord 2 = hoe is de structuur. |-)

Je kan het tog downloaden. Hoebedoel je je speelt geen maffia games, daaruit kan je tog niet halen hoe de database eruit ziet of licht het aan mij. Ik weet niet waarop je antwoord geeft. Op jezelf?

eeyk, antw 1. Het is de banditi source. antw2. Zoals de standaard banditi source.

[offtopic]Kurene was net sneller[/offtopic]

Je PHP level is 3 staat op je profiel. Dan moet je het tog ook zelf kunnen? Zoniet haal er dan 2weg.

Eigelijk heb je niet veel nodig. CrimeClub heeft het leuk bedacht. Misschien kan jy die nadoen.

Admin = Spreekt voor zich
    Game Mod = Houd spelers in de gaten
    Forum Mod = Houd de forum in de gaten
    Helpdesk = help spelers met hun problemen.

Als voor 9 verschillende rangen een team nodig hebt dan word het voor jou minder overzichtelijk.

1. Leden waarschuwen/bannen
    2. Leden beheer (geld rank familie leven).
    3. Familie beheer (geld leden)
    4. Database back-up
    5. Pagina beheer (pagina's offline halen)
    6. Logs (geld aanvallen misdaden)

En kan zo even blijven doorgaan.

Hey,

ik kwam net dit tegen:

[offtopic]En eumm. 1 april he[/offtopic]

[offtopic]Bron: http://thepiratebay.org/blog/189[/offtopic]

Ik vind het zeer netjes. En ook professioneel uit zien. Ga zo door en je komt heel ver.

[offtopic]Je laat elke keer een ander design zien?[/offtopic]

Ik wil 1, ik ben bezig met een nieuw site (nog geheim). Omdat ik door me budget heen ben heb ik geen geld meer om de adverteren. En ik ben sexy:$ hahah.

:cheer:

Ik ben het met Bever eens, ze lijken tegenwoordig allemaal op elkaar. Het goede aan firefox zijn de add-ons. Dat maakt het helemaal af.

Ik gebruik em ook sins die is uitgekomen. En is veel sneller dan de andere browsers die ik gebruikte, maar Google Chrome is ook wel goed maar google is niet goed in het nieuws gekomen over privacy dus heb hun liever niet.