Er zijn echt geen bedrijven die gratis blikjes weggeeft.
Posts by iCold
-
-
bboy, je doet nu alsof CriminalsPoint de veiliger is als de website van banken. Overdrijf nou niet.
patrickekkel, tot nu toe heeft koen het goed gedaan. Dus geen probleem.
K-Joniaux, denk nou even helder na. Anoymous? Wat is je reden dan: "Ze hebben me verbannen omdat ik onaardig was"? Als ze willen zetten ze met zn duizenden cp in nog geen minuut plat, overdrijf nou niet.
@Maviose, dus zeg jij dat jij het bent?
-
glammiiee, de iPhone maakt ook gebruik van speciale css, maar tis niet handig omdat je dan ook voor andere telefoons moet aanpassen. Het beste is met % werken. Dan ondersteunen 90% van de smartphones
-
Voor hoeveel worden ze verkocht:$?
300ste post. ALWEER:D
-
Ik vind led horloges best gaaf. Ik heb er zelf een paar van Adidas. Als hij die ook gaat verkopen kom ik wel eens langs
-
-
Hier klopt iets niet? Als je gaat hacken dan wil je tog anoniem blijven? Hij gaat gewoon zo van HIER BEN IK?
-
Wil je dan ook gelijk het layout zo aanpassen dat ie ook op de iPhone werkt? Want nu moet je bij elke pagina inzoeken. Het beste is met weight='zoveel%' 90 van alle smartphones ondersteund dat
-
-
Ik heb er wel een voor je. Maar heb geen zin om em nu te zoeken. Ik post hem morgen hier op cp
-
-
stark021, dat cartoon is gewoon te koop voor 1,30
SvenB, je kan er ook een opensource van maken. Maar dan loop je tegen veel probelemen aan (mensen gaat het o.a verkopen) en je hebt een team nodig. Mocht je tog overwegen een opensource van te maken, pm me dan ik wil graag projectleider zijn (omdat ik al bezig bn met een ander project van mn zelf dus kan niet mee scripten). -
Wat voor wil je? Een soort chat? Of gewoon dat mensen posten en dat je later antwoord?
-
-
-
SvenB, de gootte is nu perfect. Niets aan veranderen. Ik raad je aan om eerst gewoon de rest af te maken.
-
In 1 woord: WAUW. Het ziet er echt heel tof uit. Blijf zo door gaan gozer!!!
-
By 17" ook niet.
-
Jup, bijna net 2 druppels water. Bedenk iets orgineels
-
Je header is veelste groot.