Rick, ik gebruik een iPhone. Die werkt met weight 100% enzo
Posts by iCold
-
-
-
Hey,
ik geef mn pc een grote beurt. Maar ik ben iets tegen gekomen wat ik nooit heb geinstalleerd. het heet Browser Companion (bchelper.exe). Ik heb op google gezocht dat voor programma het is maar kan niets vinden. Weten jullie misschien wat het is?
-
Mits die niet gestolen is, is 50,- een koopje. Laat me raden. De blackberry curve 8520? Ik heb die ook, maar als je tog een abo gaat doen, waarom neem je geen bold, werkt veel fijner.
-
jgdonleach, ik vind die echt lelijk.
A.Bijlsma, geen idee. Maar denk wel dat ik hem ga halen. heb er vertrouwen in. -
Ik heb geen probleem. Als je enter drukt bij het inloggen dan selecteert ie de register button;)
-
Ik heb deze source ook. Dit is meer de basis.
-
Outlook heb ik gekregen bij Windows Office 2010. De prijs is wel tegen de 90euro als ik me niet vergis. Ik vind Outlook echt slecht, start heel traag op. Misschien Mozilla Thunderbird
-
10 seconde google, en je hebt meer dan 50 bruikbare resultaten.
-
Hoeft niet per se. Als je update naar de nieuwe tijd is het ook goed. Ter controllen dat je niet steeds F5 kan drukken;)
-
Idd, ik heb mijn source ook bij henry gekocht
-
Ik ga hem nog steeds niet gebruiken, om bij elke klik steeds te inzoemen heeft geen zin.
-
Ik heb deze source ookal gekocht, iemand anders? Graag bewijs dat jij het mag verkopen!
-
Ook even naar mij toe;)
-
Tis best simpel. Een soort van cms systeem.
- Database bijv tabel schilderijen (id, foto, beschrijving)
- Upload systeem.Ik wil het best wel voor je maken tegen een redelijke prijs
-
-
Simpel is strak. Perfect voor een nieuws site. Niets aan veranderen.
-
Als je maar geen extra geld gaat vragen voor gratis dingen.
-
Laat hem eens een reset knopje erin bouwen. Je kan niet terug naar het menu, pas na het vernieuwen
-
Tis leuk bedacht, maar tis gewoon met een editor. Niet zelf gescript ofsoow? Dat kan iedereen? Dus ik vraag me af waarom we dit moeten checke?