Posts by iCold
-
-
Tot wanener zijn ze allemaal geldig?
EDIT: Een paar waren al verkocht door andere leden?
-
PM me, ik heb die sql ook.
-
Lodewijk, ik wil graag de reden weten, hoezo mocht Joshua geen kritiek uiten?
-
RIP, maar hij was al jaren ziek. Misschien was/is dit het beste.
-
-
Gaat je goed Jos, cp is niet meer wat het geweest is:(
-
Ik haal dit topic maar even omhoog. De nieuwe iPhone is vandaag aangekondigd. Het heet geen iPhone 5, maar iPhone 4[S]. En zal op 28 okt verkocht worden in ons Kikkerlandje. Hij lijkt precies op de iPhone 4. Maar de binnenkant is alleen veranderd met een betere batterij, 8 megapixel camera (full HD filmen 1080p) en een A5-processor.
En Willem, volgens mij heb je gelogen. Want hij ziet er persies hetzelfde uit.
-
Vechten!! Ik woon gelukkig in NL. Jullie kunnen altijd Tor gebruiken, voor de mensen die niet weten wat dat is;
Tor is een browser met een ingebouwde proxy.
-EDIT, hieronder = Ja je hebt gelijk.--
-
L.Groot, dat weet ik en ik ben het ermee eens. Maar ik noemde het als voorbeeld.
-
Frank, mwaa. kan beter. Maar ik geloof zelf niet dat er een chat inkomt. Ze moeten wel naar hun leden LUISTEREN. Ik en sloos kunnen makkelijk controleren. We wisselen beurten bijv en het komt allemaal goed
-
Koen, hij zei wie der online is. Niet hoeveel der online zijn.
-
Koen wees eerlijk, die oude chatsysteem sloeg echt nergens op. Aangezien er per dag zo'n 100 mensen online komen begint een chat wel erg handig te worden;
- Voor de gezelligheid praten.
- Ook voor kleine vragen zoals "hoe gebruik je echo ookalweer?" ipv van nog een topic openenen enzo. -
Heel erg bedankt killingdevil, lekker duidelijk ook:cheer:
-
Glammiiee, er hoeft alleen in de mobiele versie pm systeem te komen en je hebt daar alles;)
-
@Lars, wats het verschil. Ze werken allebei met jQuery, niet?
-
Maar de iPad word ook met WiFi verkocht. Tis eigelijk niet nodig. Kan op mn iPhone zowel via 3G als WiFi top op de standaard cp site.
-
Misschien is het beste om plekken te kopen de te stoppen. En dat tog ze allemaal verlopen zijn hem helemaal weg te halen. Krijg je het minst gezeur.
-
Gewoon zo laten, in tijd van bezuinigen weer geld uitgeven om dat aan te passen.
-
Ik heb wel een leuk, uniek en een tof ingame voor je. Tis helaas alleen .psd. Neem contact op als je geintressert bent