gofie, by firefox kan je na 3 alerts de alerts uitschakelen.
Dan kan je alsnog by de bron
Posts by iCold
-
-
Hoe wil je een illegaale source eerlijk kopen?! En de outgame is geript.
-
CrimeClub.
Slotje vind je niet? Bewijs; Line 146.
-
Kyken als ik iemand kan regelen die hem wilt slice.
Maar het kan zijn dag ik een klein bedrag vraag omdat ik ervoor betaal! -
Luc, is het slice gelukt?
-
Laat me raden vendetta. Check even de config bestand op die() of exit()
-
Gofie, pm rickown. Misschien kunnen jullie het in 1 topic zetten:$?
-
Zoo, 2 mensen zijn aan het werk. Luc of Ajeti wil je hem bij downloads zetten en het hier effe melden? Zou fijn zijn iedereen voor iedereen.
TS; leuk dat je hem deeld:cheer:
-
@habbib, een webapp is een website. Maar tis een website die is geoptimaliseerd voor een mobiel. In feiten, als je het in 1x goed doet zul je minder werk eraan hebben en handiger omdat het voor android/ios/symbian werkt.
-
Nog steeds geen webapp? Terwijl er wel een paarkeer om is gevraagt?
-
Ik ken er niet tegen als iemand dood is. Niet dat ik ga huilen of wat dan ook. Maar hij hoort eigelijk gestraft te worden en dan uiteindelijk de doodstraf bijv.
-
Wat je in de database hebt is de time() functie. Als ik me niet vergis zijn dat secondes.
En dan nog eens iets heel belangrijks;Je bent hier pas lid, je opent in 1 dag 2 topic's met de vraag als we het voor jou willen oplossen. Je kan niet even langskomen en dan weer weggaan. Zo gaat niemand je helpen.
-
-
-
Hey,
Ik ben bezig met een soort statussysteem. Het ziet er zo uit:
PHPfunction Level($insert){ if($insert < 7){ $levelID = 0; } elseif($insert < 17){ $levelID = 1; } elseif($insert < 27){ $levelID = 2;
Het heeft geen zin om 100 regels te schrijven van dat. Heeft iemand een idee hoe het in 1x kan?
Heel erg bedankt!
-
Clubcrime, crime-club, crime2club, qrimeqlub. Zijn allemaal 1 source. De ene is uitgebreider dan de ander. Alles is hetzelfde.
-
Er was al een basis source gepost door iemand hier op cp tog
-
PM me. Ik heb wel een simpele voor je.
-
CrimeClub, zero-tolerantie-niveau. Waarom is dit topic niet opslot?
-