Je hebt dus al een CMS systeem. Is dat zelf gemaakt of gebruik je een betaalde/gratis OS?
Posts by iCold
-
-
Ik wil wel tester zijn. O.A sql-injectie XXS
-
@sloos, dit is geen panda. Had ik ook op school. Opeens een ander layout. En hier thuis gewoon de oude.
-
Ik kan het je ook gewoon voorschrijven. Maar dat doe ik niet. Na 2sec google heb ik hem al gevonden. Raar dat jy dat niet eerst doet.
-
BUMP. DE LAYOUT VAN HIER BOVEN STAAT ER NIET BIJ, BINNENKORT WEL!
-
Ben het met broken eens.
-
"Gebruikersnaam: iSilverStar"
Kan nogal verkeerd overkomen. Misschien zoiets van:
Melder: isilverstar
overtreder: persoon
bericht:Zodat het wat duidelijker word. Tis niet echt veel werk
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.11 21:44:04:
Maar voor de rest goed werk -
-
-
Hey,
ik heb wat paypal euries nodig dus ik verkoop mijn laatste layouts. Heb er nog nooit wat meegedaan.
Layout 1:
Voorbeeld: klik
File: .PSD & .PNG
Startbod: €4,99
Opbieden: €1,-
BIN prys: €15,00
Licentie: Alle
Informatie: Je ontvang alle rechten. Dat betekent dus, jy ben de niewe eigenaar. Wat je ermee doet is jou zorg:DBetalingsmethode:
Helaas paypal only.Voor overige vragen, PM me gerust.
Succes. -
Ik heb wel een layout, die voor OSvendetta was gemaakt. Maar omdat er niets van geworden is heb ik hem gekocht. Hy gaat eruit voor 5euro. Zijn er sponsors?
-
Die spullen zijn goedkoop, dus betekent lage kwaliteit.
-
Ik vind het een leuk idee. Maar dit is 1000x hier op CP gedaan. Geen enkele is ooit afgemaakt. Toen hadden we ook een host en genoeg mensen die eraan zouden werken.
-
Geen idee, ik zie alleen dat de player de laatste tijd anders uitziet. Was eerst wit.
-
Ik wist gewoon dat nl zou verliezen. Maar ik heb wel 10,- verdient aan duitsland. GOKKEE
-
Heb je 777 al geprobeerd?
-
Je wilt dus JS van een website vertagen. Dat gaat niet lukken.
-
Deze source zuigt. Maak net een nieuwe account. Maar inloggen werkt niet?
-
Dit heb ik de laatste tijd ook. Misschien dit, ik ga het zo ook proberen:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.11.11 17:56:02:
Ik heb dat ding uitgeprobeerd. Het is een add-on. En het werkt.
Voor ik de add-on had geinstralleerd was het +120.000 kb
Nu gebruikt ie, na de installatie, -80.000 kb.Dus zover raad ik het jullie aan.
-
Gofie, zonder script kunnen we niets gozer. We kunnen niet ruiken hoe je script in elkaar steekt.