Website is down?
Posts by iCold
-
-
-
Ja Geladen in: 1323630434s
Copyright kan ook korter;
Copyright 2005 - 2011 - Hosting; DiMoWeb
-
Mijn bericht is aangepast
-
Ik heb hier een lijstej voor je met bugs:
-
Site is niet breeder geworden bij mij?
-Op home pagina, springt het nieuwe menu gedeelte naar het midden - edit ook na bericht plaatsen-
- Abonneer werkt niet?
- Bold & quite icon verkeerd? Omdraaien. -
Waar verwijst true naar? Of moet dat $_POST['login'] zijn.
-
Dus als ik de mcrypt erin ga bouwen en aanpassen etc kan ik hem wel gebruiken volgens jullie?
-
PHP
Warning: include(admin/functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/marco/public_html/Project/index.php on line 3 Warning: include(): Failed opening 'admin/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/marco/public_html/Project/index.php on line 3
Dat bestandje bestaat niet?
-
Dein, het is zondag. Vandaag zijn er ook een lijstje gratis. Zie iPhoneClub.nl
-
Het probleem bij mcrypt is dat het niet omkeerbaar is tog? Want bijv email moet worden gecodeerd. Maar tegelijk ook zichtbaar voor de speler. Dat bied dit systeem mij wel. Elk speler heeft een speciaal ID van 24 cijfers/letters/tekens. Dus als je de code door hebt heb je het maar van 1 speler.
-
Darsstar, ja ik schrijf het zelf. Hoezo niet dan?
-
Rick, voorschrijven leert ie niet van. Daarom wees ik hem alleen op het probleem.
-
Aan die melding heb je eigelijk al genoeg. Regel 43;
Je opent 3x if met { en je sluit maar 1x met } waarom?
-
Hey,
ik heb een vraagje. Ik ga een geheel nieuwe mafia game starten. Ik heb er al alles voor gekocht/besteld. Maar nu wil ik mn beveiliging aanscherpen. Ik wil alles, maar dan ook alles in mn database beveiligt hebben. Daarna codeer ik de source. Mijn vraag is. Is het beter als ik de database codeer met tekens + letters of alleen letters.
DEMO: http://www.crime2you.nl/demo.php?code=blbu
Wat denken jullie?
[offtopic]Even aangepast zodat je zelf kan uitproberen[/offtopic]
-
[offtopic]Op je website staat dat je klanten panelen maakt maar hier vraag je om er 1 te laten maken?[/offtopic]
Wat is de deadline?
-
Ik zou voor simpelere smily;s gaan.
-
Succes met je functie!
-
Misschien heb je een keylogger op je pc. En met beveilig je site tegen SQL injecties
-
Malik, bedankt ik ga dat proberen!
-
Hmm, het was eigelijk de bedoeling om het in 1x via ul/li te doen.