Adobe had al eerder beslist geen update's meer te brengen voor de mobiele versie van Flash. Alleen beveiligingsupdates. Opzich wel beter, flash neemt meer geheugen dan html5
Posts by iCold
-
-
Dat is de goedkoopste versie van Galaxy-lijn tog? Ik vind hem niet echt wat. Klein, en las dat het beeld ook niet helder was.
Maar ja, wie ben ik. -
Mijn voorkeur gaat uit naar de iOS. Ik heb zelf een tijdje een android gehad. Ook blackberryOS 7. Maar iOS is tog de beste. Vooral nu iOS 5 is uitgekomen met Widget, Notifactioncenter. iOS is simpel maar tog uitgebreid.
-
TheXerox, je heb een deel gelijk. Je kan ook iOS vs Android
-
-
Wat voor functie heeft $data->id?
-
Misschien wat meer informatie, zoals Wat is ROMS? & Is het Legaal hoe werkt het
-
Dus een iPhone thema. Jy ben tog PRO-Android? Waarom dan een iOS thema:P
-
Dus als je iLaucher gebruikt, krijg je een iPhone thema?
-
Ik zou dat advertentie gedeelte mooier maken. Het is nu echt slordig. Zoals ik eerder aangaf wat mooier zou zijn.
-
NielsB, ik heb wat verstand van SEO. index.php?set=nieuws veranderd naar nieuws.html. En speciale tekens worden - dus bijv
nieuws.php?id=8?name=een-auto-ongeluk-op-een-snelweg
word:
nieuws/8/een-auto-ongeluk-op-een-snelweg.html
Ook heb ik meta tags. Zover ik weet heb ik ze allemaal goed geplaatst en geschreven. -
Broken, het werkt blijkbaar niet. Misschien omdat ie SEO include van onder en title boven staat
<title><?php echo SEO; ?> - <?php echo $site['name']; ?></title>
-
@markisoke, ik wil tog even wat kwijt. In elk topic die willem opent over zn hostingsbedrijf zie je dat ie toestemming heeft gevraagt. Dus dat is niet helemaal waar.
Verder kan feedback 4 weg vind ik. Hij kan wel af en toe als mod optreden als het moet.
Met feedback 6 ben ik het 200% eens.
-
Broken, dus stel dat ik dit gebruik in elk bestand
home.php: define("SEO", "Homepage");
contact.php define("SEO", "Neem contact op");Hoe zorg ik ervoor dat die die SEO pakt?
-
Dein, ik wou bijv. bij contact.php als titel: Contact opnemen met zus
@Maviose, ja ik moet het dan maar gewoon met dat doen.Bedankt voor jullie hulp
-
Dat had ik eerst ook. Maar het stond niet echt seo.
-
@mavoiso, wat bedoel je der mee?
Ik werk ook met modwrite maar ik wil pagina titel ook seo hebben.
@broken, ja klopt. Dit is een simpelere alternatief voor TPL-- EDIT: mobile versie sucks. --
-
Is het niet mogelijk om hem uit home.php bijv te halen?
-
Hey,
ik wil graag mn site seo vriendelijk maken. Maar wilt me niet lukken. Ik maak gebruik van dit systeem
PHP
Toon Meer<?php $map = "inc/"; $pagina404 = $map."error404.php"; $paginahome = $map."home.php" if(isset($_GET['pagina'])) { $pagina = $map.basename($_GET['pagina']).".php"; if(!file_exists($pagina)) { $pagina = $pagina404; } } else { $pagina = $paginahome; } include($pagina); ?>
Maar hoe zorg ik ervoor dat ie $pageT uit $pagina haalt?
-
Hartstikke bedankt R-Mijnten.
Ik zoek iemand die me met dit kan helpen. Ik heb een afbeelding gemaakt met dat lijntje. Maar ik kom er niet uit.