Posts by iCold
-
-
Bent u nog geintresseerd in mijn layout?
-
Dit is erg ongebruikelijk, kan geen één hosting bedrijf vinden die dit doet. Hij zegt dat je waarschijnlijk te veel verbruikt hebt. Stuur hem een mail terug, met de eis dat ie onderzoekt waarom je site offline is gehaald.
Lees ook even http://www.drac.be/voorwaarden.html vanaf Artikel 5 -
-
Je hebt PM
-
@Hierboven, slaat natuurlijk nergens op. Een klein typfoutje, Guitar dat heb jij natuurlijk nooit.
@ontopic, wat moeten we persies "checken"? Dit is gewoon wordpress, met een gedownload template. En nieuws die al een tijdje uit is?
-
Hoezo 9 cijfers. Je heeft elk veld een ID, met auto-incremt.
Dan telt ie vanzelf op. Zo heeft elk veld een eigen id. -
scarface, paypal, paysafecard, hyves wallet. Ik kan zo wel ff doorgaan;)
-
Zover ik weet hebben sommige website's dit:
CitaatDe logo's en de merk- en productnamen Apple, iPhone, iPad, iPod zijn
eigendom van Apple Inc. -
Betalingsmogelijkheden?
-
Dat is het nou, ik heb hem niet nodig:P
-
Aah, jammer. Kom der nu pas achter dat ik nog een layoutje heb dat gesliced mag worden.
Ja kan gebeuren. Fijn dat je dit gratis doet:cheer:
-
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.webmasterworld.com/apache/4059834.htm
Zelfde probleem als jou.
-
Div clear weghalen veranderd niets. Ik heb ook die float toegevoeg. Dit is het resultaat:
-
CSS RESET werkt niet. Ik heb mn best gedaan. Maar noppes.
Patrick, waar dan ongeveer? -
Er is iets wat ik ook niet snap. Ookal haal ik de style in het tabel weg. Zijn positie behoud die gewoon. Een paar blokken lager. Waar kan dat aan liggen? FF/Chrome/Safari pakken hem goed. IE alleen niet/
-
zwpgangster, ik heb effe de tijd genomen. Maar ik begrijp dat niet.
@Maviose, je bedoelt volgens mij html. Ik heb mijne vervangen door de joune. Geen verschil. Maar tog bedankt -
Script/programmeertaal: (x)HTML/CSS
Probleem (duidelijke uitleg vereist): Tabel staat in Internet Explorer niet op de goede plaats
Code:CSS:
PHP
Toon Meer#stats { background:url(../images/stats.png); width:620px; height:60px; margin-top:5px; font-family:Verdana, Geneva, sans-serif; color:#442115; font-size:11px; } #stats td { padding-left:16px; }
HTML
PHP
Toon Meer<div id="stats"><div id="clear"></div> <table width="600px" style="margin-left:10px; padding-top:6px;"> <tr> <td id="welkom">Welkom, <span class="bold">Starlife</span>!</td> <td id="health"><span class="bold">Gezondheid:</span> 100%</td> <td id="vip"><span class="bold">V.I.P:</span> 101 days</td> <td><span class="bold">Berichten:</span> 0</td> </tr> <tr> <td id="geld"><span class="bold">Geld:</span> 1.169.100</td> <td id="plek"><span class="bold">Locatie:</span> Spain</td> <td id="rank"><span class="bold">Rank:</span> Legendary Godfather</td> <td><span class="bold">Online Leden:</span> 78</td> </tr> </table>
Overige informatie:
Hier een voorbeeld: http://i41.tinypic.com/16a7hwl.jpgKan iemand me helpen??
-
Mensen, als er wat tegen valt. Of er moet wat veranderd worden. Zet het effe hier. Ik ga morgen het morgen aanpassen zodat het op het voorbeeld lijkt.
-
Neeeeeeee, veelste ver. Als er een doe-het-zelf pakket is wil ik dat wel doen. Het liefst in de buurt van R'dam, of een doe-het-zelf pakket.