Beste wat hij kan doen is een usb-stick opzak hebben, daarop Firefox/Google Chrome -portable op zetten. Veel beter dan zo'n proxy server.
Posts by iCold
-
-
Die heb ik al aanstaan. Ik het over de geschiedenis wis functie. Ik wil die helemaal uit zetten of weghalen
-
Hey,
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn FireFox geschiedenis niet meer kan worden gewist? Ik heb al gegooglet en kan niets vinden.
Kunnen jullie me helpen?
-
-
Ik geef je een 5. Aangezien dit standaard is. Ik heb de source ook zoals je weet.
-
scarface, op 2012-03-21 08:56:20 is ie van jou.
-
Een klein domeintje. Nooit wat mee gedaan.
Domein; crimerootz.nl
Geldig tot; 21-12-2012
Provider; Versio*Startbod; 1,-
Opbieden; 0,50
Buy it Nw; 5,-Eindigt 24 uur na laatste bod
Betalingsmogelijkheden; paypal
Vragen via PB, hier alleen biedingen* Gratis push mogelijk, houder gegevens veranderen verplicht!
-
Ik kan wel wat maken, maar natuurlijk niet gratis.
-
Een leuke domein. Ik zelf zou er een community van maken. Waarbij mensen hun hart kunnen luchten en hun ervaringen kunnen delen etc.
Veel succes met je website:cheer:.
-
-
Hey cptjes,
Ik ben bezig met mn computer op te ruimen en kwam de volgende programma tegen;
VIA/S3G UniChrome Pro IGPVIA/S3G Display Driver
Is dat een programma die je echt nodig hebt, hij eet wel wat RAM maar ik gebruik hem denk ik nooit.
Conclusie; kan ik die programma verwijderen zonder tegen problemen aan te lopen?Alvast bedankt,
-
Ik denk dat ie een .mp3 speler wilt zonder flash.
Je kan in de bron kijken van; http://www.straat-dichters.nl
Wel even een liedje aanklikken. -
Meld wel even dat je een licentie verkoopt. Je hebt deze source nietzelf gemaakt. Ik heb namelijk ook een licentie;)
-
Microsoft richt zich te veel op tablet's, Windows 8 gaat hem denk ik niet worden. Tis niet echt gemaakt voor computers lijkt mij. Ze moeten gewoon het oude patroon blijven volgen, kijk maar naar windows 95 tot windows 7. Zelfde patroon, maar tog overzichtelijk, nieuw, snel en handig. En daarbij dan gewoon hun "app store" inzetten, en andere handige dingen erin zetten.
Windows 8 is een van de reden dat mijn volgende computer een iMac word.
-
Dat duimpje omhoog & omlaag zou eigenlijk wel een goed idee zijn, maar een mod moet dan wel controleren;
- hebben ze wel een deal gemaakt
- verhaal van beide aanhorenMaar dat is volgens mij te veel werk.
-
-
Code tags aub?
-
Er valt niets te zeggen. Dit is de standaard HostMuis source. En je zegt zelf dat er een ander layout op komt?
Ik snap het niet?
-
Let op: Outgame is gejat van MafiaRoots.com. Ook de "crimeclub" is illegaal. Dus
-
Wat een lelijke logo. 4 blokjes. Het Windows 7 logo is idd het mooist & beste.