Posts by iCold
-
-
De grootste vraag is, is het echt?
-
Luc's bod is komen te vervallen.
habib10, zoals in het topic staat. Een algemene layout. Kan kan voor veel dingen gebruikt worden, cms, portfolio, community. Wat jij wilt.
-
Heb nu de betalingsmogelijkheid erbij gezet (paypal).
Luc, kan je niet met paypal betalen. Kan je je bod nu intrekken.Vanaf hieronder niet meer!
__________________________________________________________________________ -
Ik heb er niets aan, misschien kan iemand er wat leuks mee doen.
http://i39.tinypic.com/2d40p3.gif
Startbod: €1,-
Opbieden: €0,50
BuyItNow: €10,-
Formaat: .PSD (.css & .html mogelijk)
Betalingswijze: Paypal.
Einde veiling: Maandag 16 april, 20:00Let op, ik kan hem laten slicen/basen. Kost wel 7,50 meer.
Succes.
-
-
Dit is echt troep. Als je jouw script een beetje opruimt, en vernieuwt hoor je op zoiets uit te komen:
PHP
Toon Meer<?php include("./config.php"); $UPDATE_DB = 1; if(! check_login()) { header("Location: index.php?p=login"); } mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `online`=NOW() WHERE `login`='". $data['login'] .""); ?> <html> <div class="hoofd">Hoofdkwartier</div> <div class="kop">Algemeen</div> <div class="vak"> <?php echo $data['login']; ?> </div> </html>
-
Heeft je beeldscherm geen auto-knopje. Waardoor die zelf alles goed insteld?
-
-
Mensen, jullie denken dat Sony, Microsoft enz gaan betalen voor die gebruikersnaam. Dit is niet zo. Hun eisen hem, en jij draait op voor de e.v.t kosten.
-
Ferhat, gelijk heb je. Maar SEO doe je niet zo.
-
Dit staat al een tijdje op Nu.nl Je weet tog dat sommige namen opgeeist kunnen worden zonder dat jij daar een rode cent voor gaat zien?
-
Vrolijk Pasen allen!
-
SMSjes worden automatisch verzonden. Ze worden ook niet gekeurd of wat dan ook.
Meld ook wel even dat je je gebruikerslicentie verkoopt;)
-
Spel is leuk bedacht, maar het systeem erachter zuigt echt.
-
Zover ik weet steunt JW Player (is flash) het wel.
-
Guitar; wat is dat een slechte grap.
@Broken; je neemt het veel te serieus. Er zijn ook grote bedrijven die een kleine 1-aprilgrap maken. Het is niet zo dat het 24uur duurt voor je je ding kan doen. Tis maar 5 seconden ?!
Ontopic; Het zou echt helemaal af zijn als mensen die 18+ klikte een andere kleurtje kregen, zovan die loog en die loog niet
-
Hey,
ik kwam laast deze veiling-site tegen. En mijn vraag is is het betrouwbaar. Want die producten gaat er voor niets uit.
Hebben jullie misschien enige ervaring met deze website?
-
Hahah, leuk bedacht.
Knipped by Willem
H.Rayn.
-
Het ga je goed Luc.