Posts by iCold

Als het zo makkelijk was, als je een source wat aanpast, een update'tje erbij, maakt de source niet van jou.
    Als jij de source helemaal zelf hebt geschreven heb je recht op alles.
    Je mag je zelf gescripte updates wel verkopen.

Wat vinden jullie hiervan. Is tog te gek voor worden? Je koopt een dvd, en je moet nog betalen om op je pc te kijken:S?

[offtopic]Bron: Nu.nl[/offtopic]

K.Rens, gaat dit alleen om ons wachtwoord? Stel de database word gehackt, dan heeft de hacker ons wachtwoord niet (lekker belangeijk valt tog niets te halen) maar wel ons email adres?

Hey,

ik wist niet waar ik dit moest plaatsen. Dus doe ik het maar hier:

BUG:

1.Als je inlogt, krijg je je wachtwoord te zien. weet niet hoe dat komt. Je kreeg eerst de tekst "Je word doorverwezen" ofzoiets. Maar nu staat daar je wachtwoord op. Zie K.Rens 's reactie

2. Avatar uploaden; Mijn afbeelding was eerst 50x50px toen 48x48 en kan nog steeds niet uploaden, bestandsgrote is maar 7 kb dus daar ligt het ook niet aan... (Gemeld door Georgo)

IDEE:

1. Ook reactie's krijgen de standaard tekst wanneer zijn of haar post word bewerkt, zoals: Laatst gewijzigd door Persoon op 0000-00-00 00:00:00 (Idee van H.Rayn)

2. Overal word de datum in het europees gezet. In plaats van amerikaans. (Idee van H.Rayn)

Wat vinden jullie hiervan, ik heb er een algemene topic gemaakt waar jullie je ideeën kwijt kunnen over criminalspoint.

Edit Lars: verplaatst naar V4 in ontwikkeling CriminalsPoint

Een mysql_query schrijven met PHP is het makkelijkst.
    Kijk maar in een van de gratis source's hier, die hebben zo;n systeem wel. Ik gok Vendetta, anders CriminalsRood.

Als je tog bezig bent, schrijf hem helemaal opnieuw. Dit script is verouderd. En het is de basis van PHP. Dit hoor je te weten.

Hey,

ik zoek een goeie localhost server. Ik ben al een uur of 2 op zoek. Maar kan steeds geen goede vinden die alles support. De volgende geprobeerd:

- USBwebserver
    - XAMPP
    - WAMPP
    - UniServer

Heeft een van jullie een goede programma? Het liefst 1 die minimaal PHP5.3 support. En zoveel mogelijk functies.

Alvast bedankt!