Posts by iCold
-
-
Jullie hebben gelijk, er zijn tig opties om tog een dvd'tje te kijken. Maar ik bedoel het is tog raar om nogmaals te betalen om een gekochte dvd'tje te kijken
-
Wat vinden jullie hiervan. Is tog te gek voor worden? Je koopt een dvd, en je moet nog betalen om op je pc te kijken:S?
CitaatAMSTERDAM – In Windows 8 wordt niet standaard het afspelen van dvd’s ondersteund. Gebruikers die dat wel willen, moeten daar extra voor betalen.
Foto: MicrosoftDat bevestigt Microsoft in een blog.
Volgens het bedrijf zijn de kosten van het mogelijk maken van het afspelen van films op fysieke dvd’s hoog en hebben partners daar hun zorgen over geuit.
"De consumptie van dvd’s is de afgelopen jaren hard gedaald. Door het veranderende landschap en de kosten hebben we besloten Windows Media Center niet standaard in Windows 8 te verwerken", aldus Microsoft.
Het is in de nieuwe versie van het besturingssysteem ook niet standaard mogelijk om tv via de pc te kijken. Blu-ray wordt überhaupt niet ondersteund. Hoeveel betaald moet worden voor het toevoegen van Windows Media Center voor onder meer het afspelen van dvd’s is niet bekend.
Windows Media Player wordt wel verwerkt in alle versies van Windows 8. Codecs als h.264, mp4, wma, mp3 en mpeg worden daarin wel ondersteund.
[offtopic]Bron: Nu.nl[/offtopic]
-
Budget, en betalingsmogelijkheden.
-
K.Rens, gaat dit alleen om ons wachtwoord? Stel de database word gehackt, dan heeft de hacker ons wachtwoord niet (lekker belangeijk valt tog niets te halen) maar wel ons email adres?
-
-
Hey,
ik wist niet waar ik dit moest plaatsen. Dus doe ik het maar hier:
BUG:
1.
Als je inlogt, krijg je je wachtwoord te zien. weet niet hoe dat komt. Je kreeg eerst de tekst "Je word doorverwezen" ofzoiets. Maar nu staat daar je wachtwoord op.Zie K.Rens 's reactie2. Avatar uploaden; Mijn afbeelding was eerst 50x50px toen 48x48 en kan nog steeds niet uploaden, bestandsgrote is maar 7 kb dus daar ligt het ook niet aan... (Gemeld door Georgo)
IDEE:
1. Ook reactie's krijgen de standaard tekst wanneer zijn of haar post word bewerkt, zoals: Laatst gewijzigd door Persoon op 0000-00-00 00:00:00 (Idee van H.Rayn)
2. Overal word de datum in het europees gezet. In plaats van amerikaans. (Idee van H.Rayn)
Wat vinden jullie hiervan, ik heb er een algemene topic gemaakt waar jullie je ideeën kwijt kunnen over criminalspoint.
Edit Lars: verplaatst naar V4 in ontwikkeling CriminalsPoint
-
Een mysql_query schrijven met PHP is het makkelijkst.
Kijk maar in een van de gratis source's hier, die hebben zo;n systeem wel. Ik gok Vendetta, anders CriminalsRood. -
Je kan er gratis vinden hier op cp: http://www.criminalspoint.com/zoeken.html?s=twitter
Wees een netjes, en zet je naam erbij als je mijn post aanpast
-
Ze hoort een stadionverbod te krijgen!!!
-
Voorbeeld van je werk?
-
-
Succes, hoop dat jullie CP weer naar het oude level brengen.
-
Maar gelukkig hebben ze al wat geleerd. de Start button is nu veranderd in een logo'tje. Iets wat Apple ook heeft? Hm...
-
Durf ik niet te zeggen.
-
Die sponsort mij een host, ik ga het systeem namelijk in dat layout bouwen. En hier vrijgeven. Er hoeft geen domein bij.
-
Sommige zijn wel goed, en zo waar.
-
@Broken, die heb ik al geprobeerd. Alleen die ondersteund een aantal functies niet.
-
Hey,
ik zoek een goeie localhost server. Ik ben al een uur of 2 op zoek. Maar kan steeds geen goede vinden die alles support. De volgende geprobeerd:
- USBwebserver
- XAMPP
- WAMPP
- UniServerHeeft een van jullie een goede programma? Het liefst 1 die minimaal PHP5.3 support. En zoveel mogelijk functies.
Alvast bedankt!
-
Je hebt PM.