Posts by iCold

Graag gedaan hoor :S Waar is een bedankje tegenwoordig.
    Dit is echt maar 5 seconden zoeken via google;
    Niet echt veilig, maar wat aanpassen en het kan ermee door.

Hier zijn tig manieren voor; md5, sha1, sha512,
    En ze zijn makkelijk op te roepen;

PHP
    <?php

echo md5("mijnID");     //word: 7bec754dba2d4b46e69cb83a87b7fff9

?>

@BrokenTrack, het is jammer dat de crimeclub source zoveel "makers" heeft.

Working

Het probleem is, stel jij schrijft het over. Dan kan ik niet zien of het echt is gebeurt of niet.
    Vandaar dat ik nu paypal gebruik.
    Bugs ben ik niet echt tegen gekomen in die source, wel is het veel werk de database goed te legen. Ook is hier en daar een sql/xxs -injectie mogelijk. Waar persies weet ik niet meer.

Ow jammer, ik doe mijne best weg voor 10,- paypal.
    Heb helaas geen internet bankieren, krijg hem pas volgende maand.
    Je zult tog die licentie kopen, naja wat is 5 euro he.

Groet,
    Hamza

@Victini, ik krijg er 200 emails per week. En dat alleen van facebook alleen al.

Msn heb ik een tijdje geleden geleegd. Nu nog zo'n 200 over. Maar nu met ping en whatsapp ben ik er bijna nooit op.

Ik heb even voor je nieuwjaar geschreven, ik doe die andere expres niet in de hoop dat je der wat van leerd. Ik heb hem niet getest.

@Killingdevil, hoezo aanrader? Je hebt een localhost, er kan niemand bij, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Want mocht je overstappen op een hosting neem je alleen je scripts en database mee. Maar niet de settings van je localhost?

Nee dat kan niet. En gelukkig maar. Stel je voor dat iedereen zomaar een email kon kiezen. Zou niet veilig zijn.

Een mooi ontwerp, en goed uitgevoerd.
    Dit layout is inderdaad veel beter dan de oude. Maar het past er niet helemaal bij. Zoals scarface zei, je punten telling is niet echt goed. Dat zou ik verbeteren. Is wel een voordeel voor de leerlingen, maar je moet het ook eerlijk houden:P
    Verbeter punt is een layout dat echt bij zoiets past. Wil je dit layout echt houden dan zou ik zoiets erin bouwen [offtopic](in plaats van resulaten vragen in zo'n layout)[/offtopic]: Afbeelding

Veel succes met je website
    [offtopic]Ja ik weet het is een beetje slordig, iets te hard gefeest vandaag[/offtopic]