Graag gedaan hoor Waar is een bedankje tegenwoordig.
Dit is echt maar 5 seconden zoeken via google;
Niet echt veilig, maar wat aanpassen en het kan ermee door.
Posts by iCold
-
-
-
Haal hem uit de crimeclub source, daar heb je het idee ook van gok ik.
-
Het duurt wel even voordat google alles heeft doorgevoerd, houd daar ook rekening mee.
-
@BrokenTrack, het is jammer dat de crimeclub source zoveel "makers" heeft.
Working
PHP
Toon Meer<script language="javascript"> function checkAll(elementFrm) { for (i = 0; i < elementFrm.length; i++) { if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox") elementFrm.elements[i].checked = true; } } function uncheckAll(elementFrm) { for (i = 0; i < elementFrm.length; i++) { if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox") elementFrm.elements[i].checked = false; } } function toogle(elementFrm){ var d = 1; var j = 0; for(i = 0; i < elementFrm.length; i++){ if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox"){ j = j + 1; if(elementFrm.elements[i].checked == true){ d = d + 1; } } } if(d == j){ uncheckAll(elementFrm); } else { checkAll(elementFrm); } } </script> <form method="post" action="#" name="message_form"> <p>Aanklikken <input type="checkbox" name="check" onClick="toogle(document.message_form)" value="Checken" style="margin: 0px;"/></p> <p><input type="checkbox" name="messages[]" value="1" style="margin: 0px;"/></p> <p><input type="checkbox" name="messages[]" value="2" style="margin: 0px;"/></p> <p><input type="checkbox" name="messages[]" value="3" style="margin: 0px;"/></p> </form>
-
Het probleem is, stel jij schrijft het over. Dan kan ik niet zien of het echt is gebeurt of niet.
Vandaar dat ik nu paypal gebruik.
Bugs ben ik niet echt tegen gekomen in die source, wel is het veel werk de database goed te legen. Ook is hier en daar een sql/xxs -injectie mogelijk. Waar persies weet ik niet meer. -
Ow jammer, ik doe mijne best weg voor 10,- paypal.
Heb helaas geen internet bankieren, krijg hem pas volgende maand.
Je zult tog die licentie kopen, naja wat is 5 euro he.Groet,
Hamza -
Je krijgt een email als iemand je naamt noemt, iemand reageert waar jij hebt gereageert. En zo kan ik wel even doorgaan.
-
@Victini, ik krijg er 200 emails per week. En dat alleen van facebook alleen al.
Msn heb ik een tijdje geleden geleegd. Nu nog zo'n 200 over. Maar nu met ping en whatsapp ben ik er bijna nooit op.
-
Ik heb nog een licentie van toen die hier op cp werd verkocht.
Mocht je intresse hebben. PM -
Ik heb even voor je nieuwjaar geschreven, ik doe die andere expres niet in de hoop dat je der wat van leerd. Ik heb hem niet getest.
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>if, elseif & else</title> <style type="text/css"> body { background-color:lightgreen } h1 { color:yellow; background-color:blue; border-style:groove; border-width:7px; border-color:orange; text-align:center } table { color:black; background-color:lightblue; border-style:ridge; border-width:10px; border-color:darkblue; text-align:center; } </style> </head> <body> <?php $newyear = date("m") - 12; $nachten = 2; echo "<center><table bgcolor='white'> <tr><td> <h1>Wanneer is de Oud en Nieuwjaar feesten?</h1> <font size=4>Nog ".$newyear." maanden wachten en dan is het Oud en Nieuw (groot knallend feest)</font> <h1>Wanneer is het weekend?</h1> <font size=4>Gelukkig nog maar $nachten nachtjes slapen en dan is het weekend (een klein feest, gezellig en bier drinken)</font> <br/><br/> </td></tr> </table></center>"; ?> </body> </html>
-
Code tags goed gebruiken aub
-
@Ferhat, wil je misschien een link plaatse. Ik kan via google niet de goede site vinden.
-
@Killingdevil, hoezo aanrader? Je hebt een localhost, er kan niemand bij, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Want mocht je overstappen op een hosting neem je alleen je scripts en database mee. Maar niet de settings van je localhost?
-
VonDutch, een localhost is prive en draait alleen bij jou. Alleen jij kan erin. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.
-
L.Groot, Rapifia bied tog email hosting aan? Daarmee kan het tog ook of niet (ja je moet een domein hebben enzo weet ik)?
-
Nee dat kan niet. En gelukkig maar. Stel je voor dat iedereen zomaar een email kon kiezen. Zou niet veilig zijn.
-
Een mooi ontwerp, en goed uitgevoerd.
Dit layout is inderdaad veel beter dan de oude. Maar het past er niet helemaal bij. Zoals scarface zei, je punten telling is niet echt goed. Dat zou ik verbeteren. Is wel een voordeel voor de leerlingen, maar je moet het ook eerlijk houden:P
Verbeter punt is een layout dat echt bij zoiets past. Wil je dit layout echt houden dan zou ik zoiets erin bouwen [offtopic](in plaats van resulaten vragen in zo'n layout)[/offtopic]: AfbeeldingVeel succes met je website
[offtopic]Ja ik weet het is een beetje slordig, iets te hard gefeest vandaag[/offtopic] -
Account docent is niet geactiveerd, en leerling werkt niet.
-
Ik zit erin:P
Ik post zo een feedback