Ik ga der vandoor. Vrijdag nacht valt veel te beleven.
Veel plezier jullie hé!
Posts by iCold
-
-
Je word niet zomaar een elite member. Je moet een bepaalde reputatie hebben opgebouwd bij de crew en tegenover de leden. Ook krijgen ex-teamleden een elite functie. Een bericht sturen naar de crew met de vraag voor een elite functie word gewoon niet beantwoord. Logisch ook. Elite functies moeten speciaal zijn. Als je gewoon door een pm'etje zo'n functie kreeg zou er niets aan zijn.
:slotje:
-
Komt ervan als je enkel maar rechtzaakjes start tegen andere grote bedrijven om geld te verdienen.
Dan verlies je de concentratie op andere dingen.Ik vind dat apple het wel eens verdient, wat problemen enzo.
Ik vind dat hun nek te dik word, en denken datze nu al Microsoft hebben verlaan.Spijtig genoeg voor die mensne van de gestolen informatie.
Maja zal worden opgelost... hopelijk toch xd
Lees het startpost eens. Bij Apple is niets gehackt.
Een laptop van de FBI is gehackt en daar stonden de gegevens.
Je kan hier Apple moeilijk de schuld van geven. -
Gerwim, is het mogelijk dat je mijn VPS helemaal kan resetten? Ik ben mijn login vergeten. Wachtwoord ook btw.
-
Wil je me een PM sturen met bewijs van je licentie?
Eventueel ook bewijs van betaling.
Dan gaat dit topic weer open.___________________________________________
Topic weer open
-
Ik ben het met MBCompany eens.
Patenten zijn om je producten te beschermen.
btw, moet je zien hoe Apple de smartphone markt heeft veranderd -
arendjee, lees reactie boven je.
-
Die is er ook: http://ictscripters.com/index.php?page=UsersOnline
Als je op "49 leden zijn dit forum aan het bekijken" klikt kom je daaruit.
-
A.Bijlsma, ik heb je ookal uitgelegd waar je die kan vinden.
Zover ik weet is ie opdezelfde plek als waar die op CP stond.
Index, onderin. -
Jongens hier stopt de discussie.
Dit idee mag gewoon worden uitgevoerd. En het is gewoon legaal.
Ik raad je aan om niet de bron te gebruiken, dat kan je namelijk in moeilijkheden brengen. -
Sourceshop, daar hou ik van! Iemand die niet alleen maar klaagt, maar iemand die naar de toekomst kijkt. Als iedereen een steentje bijdraagt komt het zeker goed.
@Sloosmedia, ik zal een een geheimpje verklappen. Die logo is maar een tijdelijke, is niet echt duidelijk.
-
jgdonleach wij hebben tot laat aan de avond aan ICTS gewerkt. Ook in het donker, en zo'n probleem is het echt niet. Ook hebben veel monitoren een knopje om het licht te regelen.
Ik zie het probleem totaal niet. -
Broken, er is wel een tool: http://www.md5decrypter.co.uk/
-
Dat zou niets hebben uitgemaakt.
De bugs die nu naar voren zijn gekomen waren, denk ik, lang niet naar voren gekomen als we de leden niet lieten onderzoeken hoe de nieuwe website in elkaar steekt. -
Succes Larsje! Of moet ik nu Grote Lars zeggen?
-
Ze zijn nog niet openbaar, ze moeten eerst nog gecontroleerd worden.
-
Robin, wij zijn ook mensen. Achter de schermen is er heel veel gedaan. Nieuwe servers, nieuw systeem en nog een aantal zaken. Er gaat weleens wat fout, en dat proberen we snel te fixen. We zijn niet perfect.
-
-
zwpgangster kan je me even PM'en met wat je hebt ingevoerd?
Want ik heb het even getest en mij werkt het gewoon. -