Posts by iCold

Ik wil even reageren op Jordi:

Teamspeak server
    - Tis wel een leuk idee maar we zijn een webmastercommunity. Daarvoor kan je bijvoorbeeld die persoons skype of msn vragen. Een chatbox lijkt me meer dan genoeg?

Bugreport systeem
    - klinkt goed. het is inderdaad wat handiger. Maar via het forum lijkt me beter dan kan je ook gelijk zien welke al gemeld is en de reacties daarop.

Wedstrijden
    - Dus wij moeten contesten houden en geld uit geven voor niets? ICTS is niet echt zo winstgevend dat Koen dat kan veroorloven.

Profiel
    - Dan veranderen we in sociaalmedia in plaats van community. Skype eventueel twitter vind ik perfect.

Tutorial
    - Zo een systeem hadden we ook op CP. Maar als die ook terug komt weet ik niet. Ik ben der wel voor

Likebutton
    - Die idee is vaker naar voren gekomen. Hierover zijn verschillende meningen die uiteenlopen.

@BrokenTrack, een gratis cartoon ;)

@de rest, ik heb er ook over nagedacht. Maar wanneer de ingame af is komen er previews op de voorpagina (die plek waar nu een video afbeelding staat). Daaraan kan je dan uithalen dat het een dierentuin spel is. Ik zal even een voorbeeld plaatsen.

"Warning: Smarty error: unable to read resource: "functies/beoordelingen.tonen.tpl" in /public/sites/www.m4style-sieraden.nl/website/smarty/Smarty.class.php on line 1093"

Het verraad zichzelf al. Hij kan /functies/beoordelingen.tonen.tpl niet vinden.

Hey,

ik ben nu een tijdje bezig met mijn nieuwe project. MijnOnlineDierentuin.nl
    Ik heb een op maat gemaakte design en logo. En zelf gecodeerd met hulp van @sukel
    En nu ik de out-game helemaal af heb wil ik weten wat jullie ervan vinden.

De thema kunnen jullie denk ik al raden; je eigen dierentuin starten.
    Deze website is gericht naar de kinderen. Ouderen mogen natuurlijk ook. Maja het blijft beetje een spel voor kinderen.

Ik wil graag duidelijk en opbouwende kritiek. Aan het woordje "leuk" of "lelijk" alleen heb ik niets. Ik waardeer je mening maar dat helpt niet echt. Het zou me wel helpen om het perfect te maken. Ook graag fouten melden.

Website: http://www.mijnonlinedierentuin.nl/beta/

Bedankt !
    - H.Rayn

J.Rijdes, op Kickstarter kan je geld vragen voor je volgende project.
    Stel jij wilt een telefoon uitbrengen. En daarvoor heb je natuurlijk geld nodig.
    Dan kan je via Kickstarter ondernemers vinden die geld in jou project willen steken.
    In ruil voor jou project, in dit geval telefoon. Natuurlijk kan je niet zomaar aanmelden en geld vragen. Je moet op Kickstarter een aantal pagina's inleveren over hoe je dit wilt uitbrengen.

Adidasstyle, was een tijdje terug een enquête gehouden onder appdevelopers. Daaruit kwam dat de meeste het liefst op iOS werken omdat het platform simpel weg veel handiger is. Android heeft verschillende toestellen. Dat betekend ook andere resolutie, ram en dat soort dingen.

Android Beam; Apple heeft bluethooth 4 werkt ongeveer hetzelfde. Ze zullen vast wel een idee hebben.
    Google Now; notificationcenter in iOS
    Google Chrome; heeft iOS ook.
    Face Unlock; (nog) niet. Hoewel daar verschillende (jailbreak)apps voor zijn.

Topic even opgeschoond.

De topic verkoopt een zelf gemaakte twitter api.
    Mocht je nog vragen hebben over die source stuur hem een PM
    We gaan het niet over andere systemen hebben. Die heb je overal.

Die gene die nu nog doorgaat krijgt een waarschuwing.

Tevens wil ik de TS wel verzoeken om een demo te geven of in iedergeval klein inzichtje in de programmatie opbouw

Studie gaat voor he Brent. Veel succes daarmee.

En voor die mensen die zich aanmelden.
    Zorg ervoor dat je de bericht die je naar Willem of Lars stuurt duidelijk is.
    Dan heb ik het over geen msn-/straattaal, wat je allemaal kan qua programmeren en het is handig om je zelf ook een beetje voor te stellen.
    Je hoeft je hieraan niet de houden, maar kan wel in je voordeel werken.

Succes!