Broken, de kans bestaat dat Koen dit geheim wilt houden.
Stel je voor dat iedereen zou weten hoe het in elkaar zat, dan gaan mensen zoeken naar omwegen. Wanneer dit niet het geval is is het moeilijker.
Posts by iCold
-
-
Ik ga het even uitproberen dan. Zal wel veiliger zijn. Ook kwa privacy.
-
Je hebt nu een border omheen. Alsof het een icon voor een app is.
Even spieken bij JustMe ik zoiets proberen (zie bijlage)
Wel even de puntjes op de i zetten. -
Laten drukken op een petje of T-shirt kost maar een paar euro's. Tot 25euro.
Een logo laten maken is weer een ander verhaal. Voor 100euro kan je wel simpele logo krijgen waar je alle rechten op krijgt. -
Geld terug halen is niet zo gemakkelijk als je denk.
Jij kan bevestigen dat hij zijn geld terug krijgt. Of hij moet paypal en mailtje sturen en zij gaan dan op onderzoek uit. -
Die dat streepje in die bocht vind ik mooi, alleen die hap aan het eind niet echt.
-
Als je een budget van 250 euro hebt kan je beter een betaalde host nemen.
Voor 0,50cent per maand heb je er één op Versio. Daar nog 4euro tegen aan en je hebt ook een domein. -
Even alle inzendingen in het startpost gezet. Met link na reactie.
Ik vind die van JustMe tot nu toe het mooiste. Zoals L.Groot al zegt, strak, clean en duidelijk. Zo zie je maar voor 30euro kan er tog wat moois uit komen.
-
Paypal pakt altijd een paar % mee. Dat is hun manier van winst maken.
Wat je volgende keer kunt doen is het als cadeau versturen. Dan gebeurt het tot een bepaald bedrag niet. -
OmGz, een beetje een oud topic.
Het is inmiddels al bekend dat google o.a. .google en .youtube heeft aangevraagd. -
brandon192, mooi alleen mis ik nog wat alleen weet ik nu niet wat.
tcbhome, ik vind de laatste inderdaad mooi. Alleen je hebt een patroon als kleur (de tekst). Probeer hem eens standaard zoals Brandon.Naja, mijn menig hé. Koen beslist uiteindelijk.
Ik wacht nog steeds vol smart op die van MJorritsma. -
Kan aan mij liggen, maar wat valt er te zien? Ik zie helemaal niets in je post.
-
De CP source is en zal niet worden vrijgegeven.
CP had als basis webtiger (correct me if i'am wrong) maar had allerlei op maat gemaakte opties die nergens te vinden zijn.
ICTS maakt gebruik van BurningBoard van Woltlab. Daar hangt wel een klein prijskaartje aan. -
Ik snap dat jullie het vervelend vinden. Maar er is helaas net iets naar voren gekomen dat we eerst moeten uitzoeken of het wel klopt of niet.
Het voordeel daarvan is dat jullie meer tijd hebben gekregen om jullie opdracht te perfectioneren. Die extra dagen kunnen misschien wel heel goed gebruiken. Ookal hebben jullie het nu ingeleverd je kan het nog steeds veranderen en voor de nieuwe deadline inleveren.Succes!
-
Fils dan heb je het verkeerd gelezen. Of we hebben allebei een ander verhaal gelezen.
Er was eerst vanuit gegaan dat ze dit hebben gedaan omdat ze eigen zoekdienst zouden beginnen. -
-
Ik zou het helemaal anders aanpakken. Je maakt het nu te moeilijk voor jezelf. Het kan veel simpeler. Wel even op de juiste plek plaatsen.
-
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je mixt php en html in 1. Ook open je <?php tag in een <?php tag. Ook zet je JS en HTML erin zonder een echo?
Je kan html niet zomaar in PHP zetten zoals Jopitan zegt. Je moet het echo'en. Ook gebruik je de confirm verkeerd.
Google eens hoe dat allemaal in elkaar zit, mocht je er niet uit komen help ik je morgen. -
Topic mag gewoon open blijven tog. Wel leuk om te zien welke films iemand leuk vind. Ik zie een paar die ik wel wil uit proberen. Ik heb btw een hele aparte smaak.
-
Heb ik net gedaan, hij heeft geen idee meer hoe die dat heeft gedaan.
Was wel leuk. Hij kon allerlei rondjes tekenen op me buraublad. De cd-disk openen en sluiten. En nog een paar dingen.