Posts by iCold

Zoals je ziet staat er een copyright onder, epic-labs.com, weet zeker dat jij het niet bent. Ook zie ik dat je sommige delen hebt vertaald. Niet alles. Dat is ook verdacht.
    Ik geloof niet dat je dit hebt gemaakt, en dit is een poging tot oplichting.

Je bent hier een paar dagen niet meer welkom.

Bedankt voor je feedback Maks.
    Nu je erover begint heb je wel gelijk. Een beetje veel screenshots. Ik heb al een idee hoe ik het wat aangenamer kan maken. Ik ga ook die rounded rectagle tool uitproberen in het video gedeelte. Alhoewel ik denk dat het niet mooier gaat staan. Naja eerst zien hé. En de onderkant heb ik niet helemaal afgemaakt. Het moet idd wat levendiger.

Djkevino alvast bedankt voor je reactie.
    Er komt niet alleen een filmpje, er komen ook screenshots van het spel.
    En het filmpje zal niet automatisch worden afgespeeld waardoor het denk ik niet storend word.
    De loginbox lijkt idd op die van twitter. Ik had de button ooit onder de velden toen sprong de button heel erg uit wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maja, twitter is niet de enige met zo'n login opmaak. Er zijn tig site's die het ook zo hebben. Voor en na twitter het had.

Meer feedback is welkom!

Hey,

ik liet jullie een tijdje terug mijn outgame zien. Uit jullie feedback
    heb ik meegekregen dat de outgame niet helemaal overeenkomt met de
    thema van de website. Ik heb jullie feedback serieus genomen en de
    outgame onderhanden genomen. En ik ben er trots mee. Ik wil weer
    weten wat jullie ervan vinden. Aan "mooi" of "mwa" alleen heb ik niets

Decode het met base64

PHP
    SWsgd2lsIGhldCBtb2VpbGlqayBtYWtlbiB2b29yIGdvb2dsZSBvbSBkZXplIHBhZ2luYSB0ZSB2
    aW5kZW4uDQpWYW5kYWFyIGRlemUgZW5jb2RlLiBKZSBiZW50IGVlbiBlY2h0ZSBJQ1QnZXIuIEJl
    em9layBkZSB3ZWJzaXRlIGVuIGdlZWYgamUgZmVlZGJhY2suIGh0dHA6Ly93d3cubWlqbm9ubGlu
    ZWRpZXJlbnR1aW4ubmwvd2Vsb3ZlaWN0cy5odG1s

Bedankt!

Over je internetsnelheid; in theorie is het 120mb in praktijk niet.
    Dit is omdat de snelheid verschilt per regio. Gemiddeld was dit 30 las ik ergens.
    Ik heb 60mb internet. Mijn netwerkkaart kan 150 mb aan. Met speedtests kom ik op 40 a 45. Dus denk dat dit ook het geval is bij jou.

Verder weet ik niet hoe het komt dat je computer af en toe helemaal geen internet heeft. Ik denk idd je router of modem. Vraag een nieuwe en laat ze ook weten waarom. Anders kan je een goeie router kopen bij de mediamarkt voor nog geen 50euro.

Hier valt eigenlijk niet over te discussiëren. Een knipmes blijft een wapen. En wapens zijn illegaal/verboden. Ik raad je aan dit niet te doen. Je kan een geld boeten krijgen en misschien zelfs erger.

Hiervoor zijn er twee manieren. Een simpele (ICTS gebruikt dit ook) of een met jQuery.

1. Deze is nogal simpel. Je gebruikt gewoon PHP en een form. Alleen verander je de action in file.php#{het id}. Google eens naar "javascript page jump"

2. Hiervoor heb je meer dan PHP en HTML nodig. jQuery. Met jQuery submit kan submiten zonder de pagina te vernieuwen. Google dit eens.

Mocht je er niet uit komen ben ik hier om je te helpen.