Posts by mediazstudios

ik dacht dat het aan je codering lag ofzo maar je hele website ziet er niet echt wow uit ik zou maar is gaan investeren in een goede designer en dan een mafia game online gooien want zien mensen het niet in dat je gewoon met iets nieuws moet komen tenzij je die mafia source voor jezelf erop zet.. om alleen te spelen ik vraag me af hoelang jij het vol gaat houden met jou website...

Ik wil me registreren en vervolgens kom ik op een andere pagina en blijf ik niet op de home pagina ik zou zeggen doe wat ik doe en pak een A4 teken een vette website erop met vlammen en spektakels enzo spaar ? 75,- en zoek een goede ontwerper en dan nog promoot het heel goed vooral mond tot mond reclame...

en dan nog wat zorg dat jij aan mensen kan laten zien wat speciaal aan jou website is zoals unieke opties , goed ingedeelde pagina het gebruiken van je hersens en creativiteit speelt een hele grote rol in de World Wide Web zorg dat het op internet komt daarom zeg ik altijd als jij een goede concept hebt werk het eerst uit en dan pas domein registreren want nu betaal je een bedrag dat je net zo goed uit kon geven aan je website

Citaat van SkyNet

Leuk gedaan, maar functioneel, nee niet echt.

Ben je onder een steen geboren ofzo ? of je komt net pas kijken..
    tegenwoordig kunnen slicers van alles bedenken om een layout tot goede orde te krijgen dus eerst nadenken met die koekentrommel en daarna typen..

Devlover ga effe door op je layout verwijder wel de onderste gedeelte want das hoort er niet bij check anders officialpsds.com

Dit is opzich wel een leuke duidelijke website
    als het voor een beginnende evenementenbureau is zou ik er zeer blij mee zijn hij ziet er goed uit alleen zou ik er wel voor zorgen dat je een beetje swingende effect eraan toevoegt niet echt zozeer met dansende mensen ofzo maar een discobal ofzo zou zel geinig zijn

De score wat ik uit deze layout zou kunnen halen is een 6/10

Hij is lekker overzichtelijk alleen de header effe een beetje fatsoeneren die background waves zijn wel goed alleen zijn ze niet volkomen smooth let wel op de details de menu de mettertype is goed alleen 2 px lager zou wel wat beter zijn nu is het overheersend

Ik denk niet dat ik voor iedereen kan spreken hier op criminalspoint maar ik als grafische vormgever werk volgens de volgende methode en dat is een geslaagde manier namelijk de

Three Easy Ass Steps
    -----------------------------------------------------------------
    1. 50% van de offerte vooraf betalen.

2. 25% van de offerte betalen na goedkeuring van het (functioneel) ontwerp.

3. De laatste 25% voor oplevering of overdracht van de rechten.
    -----------------------------------------------------------------

Ik zou het gewoon zo handhaven.Uiteraard de rechten & plichten in een duidelijke overeenkomst vermelden en door de klant laten ondertekenen.

dan kan er nooit wat misgaan.

Citaat van Cas

Als je deze layout door mij zou laten maken, zou je voor de ingame + outgame al gauw 250 euro kwijt zijn.
    Als je hem laat slicen (op een goede manier) is de layout ong 300 euro waard. Je moet alleen een 'gek' vinden die hem zou willen kopen, en vaak is dit het moeilijkste in het verkoopproces.

- Cas van Dongen

Nu nog effe iemand vinden die ? 300 ,- uit gaat geven aan lucht

mensen denken tegenwoordig dat alles goedkoop is maar de layout die omschreven word die is zeker wel ? 200,- waard excl xhtml.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Blijkbaar heeft de wifi en de scherm brightness er veel te maken hier een envoudige fix door de ipad guru

IA tkos is een goede emulator voor mac os x op een normale pc en werkt ook soepel heb het een keer geprobeert op een pc en kon instellen dat je met windows en met os x kon booten dus 2 besturingsystemen op een pc.
    Het kan helemaal geen kwaad man

Hoop je geholpen te hebben met je vraag

Die gasten van de interpol denken ook echt dat er idioten zijn op de wereld die daadwerkelijk geloven dat hij voor aanrandingen/verkrachtingen opgepakt zal worden dus met andere woorden wikileaks.org boeit hun voor geen meter ach amerika is de schijnheilige boontje hier hun hebben tot de dag van vandaag geen ene moer verteld over osama bin laden en shit wat blijkt is dat de terroristische groep al qaida nog steeds geld krijgt van saudi arabie ( volgens de documenten die op wikileaks staan ) en zo zijn er wel duizenden artikelen ik meen rond de 2 ton aan artikelen, iedereen heeft geheimen maar ik weet zeker dat osama bin laden echt al 20 jaar dood is ofzo die man is opgeleid door de CIA/HOME LAND security geloof me met de technologie van deze tijd kunnen ze hem zo vinden ze kunnen wel de ark van noah vinden ergens in turkije onder een berg sneeuw maar bin laden vinden ho maar! mijn conclusie is dat die tering lijers wat ze tegenwoordig wereld leiders ons allemaal stuk voor stuk om de tuin heen leiden.

De grap is dat alle veiligheid instanties hem zoeken zoals de FBI , INTERPOL , NSA , Homeland security ( de gekste mowfuckas )
    Als ze die gast vinden gaat hij heel veel duiken haha Guantanamo Bay.