Citaat van febolDein bedankt voor je reactie achtergrond zou ik het over hebben (want papa vind hem heelenmaal leuk haha) maar je hebt wel gelijk jah en die tekst is wel een goede jah ik hoop maar dat er niet mer tekst in moet dan haha
nee daar ga ik iets op verzinnen jah dankje sorry voor de snelle reactie maar ik ben thuis nu dus zo weinig mogenlijk achter de computer en zo veel mogenlijk met papa en mama dingen doen
Groetjes Tim
Goeie dag tim,
In de eerste opzicht ziet de website er normaal en informatief uit,vervolgens kijk ik naar een aantal punten de kleurgebruik,website doeleinden.
Goed de kleurgebruik staat gelijk aan het gebouw waar je vader zodoende staat gevestigd.
Moet je niet de richtlijnen van de huistijl volgen ? Probeer de kleuren te verwerken in het ontwerp dat je voor je vader maakt.
De doeleinden
Wilt je vader veel Offertes binnenkrijgen dan zou ik contact niet in de footer zetten maar in de hoofdmenu.
Maak de website commercieel laat zien dat jullie het aankunnen de website moet jouw visitekaartje zijn op internet,