Posts by brentvdh

Beste ictscripters

Zoals eerdere posts al is gebleken ben ik begonnen met het leren van php. Ik wou een registratiescript maken. Nu is het probleem, ookal wordt de waarde op false gezet zal hij toch de gegevens doorsturen naar de database? Hij geeft dat dat niks is ingevulden (geen voornaam, achternaam...), maar toch wordt er weergegeven dat de gegevens succesvol zijn opgeslagen?

Weet iemand waar mijn fout zit? Na een hele tijd zoeken en proberen heb ik het nog steeds niet gevonden.

(Overige opmerkingen over onduidelijkheid in scripten zijn ook altijd welkom ;) )
    Alvast bedankt!

Brent

Hebben jullie er ook aan gedacht dat dit averechts kan werken bij die nieuwsberichten? Dat de actieve leden speciaal niet gaan reageren op zelf meer van de opbrengst op te kunnen strijken?

Voor de rest mooi initiatief.

Brent

Even vermelden dat ik vorige reacties niet heb gelezen, dus sommige dingen kunnen eventueel overlappen.

- Foto veranderen zodat het iet wat professioneler overkomt
    - Email wordt E-mail
    - Bij e-mail zou ik wel degelijk jouw adres zetten, maar dan als volgt: '[email protected] of via contact'
    - Website zou ik weg doen :p
    - Misschien dat je op de pagina 'profiel' de onderdelen van werkverleden en leerverleden kan aanklikken om verdere info te krijgen
    - Persoonlijk zou ik 'Ontdek deze gevarieerde selectie van mijn werken. Vind de belangstelling voor deze prachtige collectie.' als volgt schrijven: 'Ontdek onderstaande gevarieerde selectie van mijn werk en bewonder de prachtige collectie.'

Voor de rest is het leuk gedaan, wens ik je succes en vermeld ik even dat dit maar tips zijn! ;)

Persoonlijk vind ik de kleuren nu ook beter, maar zou ik met een inner shadow werken en die muis wegdoen. Dit maakt het namelijk heel pixelachtig zoals M. Jorritsma al eerder aangaf.