De titels in het rechter menu (webmaster, scripts, artikelen, downloads) klikbaar maken.
Posts by brentvdh
-
-
Nu is het mijn beurt
Een aantal gelegen heb ik net zo'n topic geopend als dit van BrokenTrack (Waar hij zeker te tijd voor heeft genomen).
En ineens.... topic foetsie
Heb toen ook een bericht gestuurd naar de supermoderator met een regel in van cp.... niks meer van gehoor.
Ik zal straks even een screen posten (vergeet het vergrootglas niet).
Citaat van Willem8.7 Wanneer een lid zijn/haar kritiek op een opgelegde straf uit op de website zelf, via de publieke kanalen, is het niet meer mogelijk gelijk te halen en eventueel verkorting van de opgelegde straf te bespreken. Deze manier van kritiek uiten resulteert enkel in een permanente verbanning van CriminalsPoint.
-
top*link*er.nl (zonder *) ?
-
Ik denk dat dit topic wel dicht mag...
-
Citaat van Joyeria
it is een mijnmaffia game.. In de regels van mijnmaffia staat dat de games alleen verkocht mogen worden via MP's en niet buiten het netwerk..
:slotje:Tenzij je toestemming hebt gevraagd aan een moderator...
-
Citaat van MJorritsma
@ brentvdh
Fireworks om bepaalde dingen die je niet kan in photoshop uit te voerenIk weet niet welke photoshop jij hebt, maar mijn photoshop kan véél meer dan fireworks.
Ik heb photoshop cs5.1, maar zoals jullie misschien als wisten geef ik nog altijd de voorkeur aan fireworks cs5.
Je kan vele plugins installeren bij fireworks die men (volgens mij) niet kan gebruiken bij photoshop.
Mvg,
Brent -
CCleaner
-
-
[offtopic]Om kwaliteitsvolle layouts te leveren hoeft u zich niet alleen te verdiepen in photoshop.
Probeer ook met andere programma's te werken zodat u taalpakketten kan aanbieden.
Bv. illustrator en fireworks[/offtopic]
Als je photoshop tutorials intypt op youtube vind je er zeer veel.
Met vriendelijke groeten,
Brent -
-
-
-
-
Ik vind dat lettertype 'erover'. Je kan het amper lezen en het stoort.
In het menu (buitenzijden) vind ik die 2 poppetjes er ook over.
De rest vind ik wel in orde.
Succes.
-
Ik kan me vergissen, maar is dat laatste voorbeeldje geen mm-layout?
Heeft u dan gewoon, losse afbeeldingen gemaakt? Of heeft u het design gemaakt en dan gesliced?
-
-
Citaat van Robin
Eenheid in het team is heel erg belangrijk, nu 1 moderator sluit het topic (rick), dan een andere moderator gaat kijken wat hij kan doen, en een andere moderator bant me en verwijderd het topic (willem). Waar gaat het hierbij mis. Verder juichen jullie oplichten eerder toe aangezien ik niemand mag waarschuwen dat hier een oplichter actief is!
Verder roepen jullie hier van wij zijn niet verantwoordelijk voor de deals, maar op dit moment wel! Jullie laten oplichters zoals (**) ongestraft hier doorgaan maar twee personen welke de waarheid aan het licht stellen worden gebanned!
+1Kunnen jullie geen logsysteem aanmaken voor de crew. Zodat de crew kan volgen wat de anderen doen?
-
Je moet exact zoeken, niet breed ...
U kan zelf een blog starten, waardevolle content op zetten en linken naar jouw site met als title-tag: Wout brama
Ook kan u zelf een startpagina aanmaken en dit doen.
Wees creatief.
-
Beste,
De concurrentie stelt niks voor, volgens mij sta je na 5 waardevolle links op de 3de plaats.
Begin met linkbuilding en zorg voor meer content op de homepage.
Trouwens. Er zijn maar 590 lokale maandelijkse zoekopdrachten
-
Zo kan je achter alles iets gaan zoeken wat er niet is...
Geloof me, het hangt niet af van het bezoekersaantal, maar van de populariteit.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.12.11 19:14:23:
http://www.traffic-builders.co…elen/google-pagerank.html@ legendd: Ik wacht nog altijd op een reactie?