Posts by brentvdh
-
-
-
Ik zou persoonlijk het domein veranderen! Dacht eerst (aan domein te horen) dat dit een website was waar je en maffiagame kan aanmaken zoals maffiastarter en mijnmaffia.
Succes.
-
knip
-
knip
-
-
Citaat van nulldubbeldrie
Mensen doe nou allemaal niet zo lastig AUB!!!!.
Het zijn prachtige standaart scripten!, En hier kunnen vele beginnende scripters veel van leren, Zo kunnen ze erg makkelijk van alles erbij maken en beveiligen!.
Wat verwacht je dan van een script die euro1 kost?, OMG wat zijn jullie lastig en ongelovelijk verwend GRRR.
Als je het niet wilt dan koop je het NIET & reageer je ook niet met een super dome reactie om je post's ff optekrikken!.
+1
Mooie scriptjes. Inderdaad.
Ik heb geweten toen joyeria heeft besloten om scripts te maken, dit is nu ongeveer een klein half jaar geleden. Wat hij nu doet kunnen velen nog van leren.
-
-
Ik raad transip af, ze verlengen zonder dat je het weet je domeinnaam, wat ze dan ook meteen van je rekening aftrekken.
In uw geval zou ik gewoon voor versio gaan, dat is goedkoop en geen stilzwijgende verlengingen. Je word daar ook altijd goed op de hoogte gehouden wanneer je domeinnaam vervalt, etc.
[offtopic]Het voordeel is dat domeinnamen niet down kunnen zijn (xD)[/offtopic]
-
BUMP
-
Ze hebben volgens mij te veel naar de finse vlag gekeken, maar daarna de kleuren omgewisseld
:cheer:
-
Citaat van scarface
Je zou dom zijn als je ook nog echt volgers gaat kopen voor geld, je kan het geld beter in reclame kopen en echt gerichte bezoekers krijgen en niet van die NEP-accounts, de eigenaar van de site zal dan ook wel 1000den twitter accounts hebben aangemaakt zodat hij geld verdiend met followers te verkopen. Kortom kan je beter inversteren in google adwords of een ander degelijk promotie matriaal. Dit is gewoonweg geld in de prullenbak gooien.
Deze persoon werkt met het follow, follow back principe. Nadien verwijderd hij alle personen die je hebt gevolgd.
Ik weet wel dat je met deze persoon kan onderhandelen met de prijs als het gaat over vele volgers.
-
volgerskopen.nl Gebruik ik ook
-
Citaat van TrueCrime
Ik zou bij de ingame een top menu maken met een dropdown menu :p
Dat zou ik niet doen, ik vind dit juist mooi zo. Ik zou wel het menu (rechtsboven) aanpasssen zodat het beter leesbaar is.
-
-
-
Het loginplatform past niet echt bij de achtergrond.
Waar zijn de benen van de dame? Zorg dat je dat niet ziet (met vectormaskers werken) -
knip
-
knip
-
knip