Morgen zal ik mijn eerste opzetje plaatsen.
Posts by brentvdh
-
-
Hier in België wordt je de toegang tot TPB ook al ontzegt door de overheid.
Indien je echt torrents wil downloaden... er zijn altijd wel alternatieven.
-
Ik zou eerst wat tutorials volgen op youtube of bepaalde websites.
:slotje:
-
-
- slider optimaliseren, maak iets unieks
- Tv vind ik een beetje overbodig
- Letters dichter bij elkaar zettenVoor de rest: leuke layout
-
-
Als dit voor u goed is kan je misschien wat meer informatie geven?
- waar?
- welke advertentie? (tekstlink, banner (formaat), enz. )
- periode? -
gelieve geen discussie te voeren of het nu gaat of het al dan niet spelen van een pokemon spel voor kinderen is of niet, het gaat erover of deze persoon een scripter kan bemachtigen.
Graag ontopic blijven!
-
Misschien kan je paypal voorstellen een soort certificaat te krijgen dat je betrouwbaar bent en eventueel een percentje mee te pikken.
Dit zal dan wel weer moeilijk zijn als je geen ondernemer bent.
-
Beste Victini,
Het zou handig zijn moest u een link bijplaatsen samen met een beschrijving van de taken die door de scripter uitgevoerd moeten worden.
Betaling d.m.v. credits heeft niet echt zin omdat de scripter het spel niet speelt, maar zelf mee ontwikkeld.
Indien u het niet kan betalen heeft u eventueel de mogelijkheid om eventueel een ruildienst aan te bieden?
Met vriendelijke groet,
Brent -
Beste leden,
Om mijn nieuw proefmoderatorschap te vieren wil ik jullie voor een periode van 14 dagen mijn diensten aanbieden aan verlaagde tarieven.
Deze dienst is dus geldig t.e.m. 9 mei.
In volgende afbeelding vind u meerdere van mijn werken die gemaakt zijn in zogenaamde design contests. http://afbeelding.im/D734g
PRIJZENTABEL
- Hoofdpagina: 35 euro
- Subpagina (met klein verschil): 5 euro
- Subpagina (met groot verschil): 10 euroSlicing is mogelijk aan een meerprijs die achteraf wordt besproken. Dit wordt gedaan door een extern bedrijf dat ik zelf zal contacteren. De slice-versie is inbouwklaar en valid.
De layout wordt geleverd in een .jpg en .psd bestand en worden, even ter verduidelijking, via mail doorgestuurd.
Betaling is mogelijk via paypal en paysafecard.
U kan me geheel vrijblijvend contacteren.
Met vriendelijke groet,
Brent -
-
Ik denk dat u jouw bedrag per klik moet opkrikken?
-
Allemaal bedankt voor de leuke reactie, maar zou toch nog iets aan het bericht van Willem willen toevoegen.
Jullie kennen me eventueel van mijn nalatigheid op het forum, sommigen wisten dat ik me best kon ergeren aan sommige acties hier op criminalspoint, daarom heb ik het heft in eigen handen genomen en me aangemeld als moderator met een mooi resultaat als gevolg.
Nu zal ik met veel plezier het cp-team kunnen versterken en ook mijn eigen mening een inbreng geven.
Ook zou ik nog de andere nieuwe moderators willen feliciteren.
Ik hoop op een leuke samenwerking, maar daar ben ik vrij zeker van!
-
Deze tips even opvolgen:
- je computer uit elkaar schroeven
- ventilator van het moederbord plukken
- ventilator losschroeven en eruit halen
- ventilator en omgeving van ventilator uitspuiten met perslucht (flesje, geen compressor)
- alles terug bijeen schroevenVolgens mij zit er gewoon te veel stof in je ventilator en uitgang, zodat de pc niet genoeg kan koelen.
Dit is mijn mening...
Succes.
-
Ze vertrekken hier allemaal kort na mekaar, als ik me niet vergis 3 op één week?
Goed bezig? Voor mij een vraagteken!!
-
-
Leuk design, maar wat grijzig.Werk ook wat met wit.
Succes.
-
Mededeling: het kost zeer veel tijd om de source volledig aan uw wensen aan te passen.
-
Met plezier stel ik u mijn inzending voor:
http://afbeelding.im/jkhAZp
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 08:30:42:
omdat u de moeite niet doet om een commentaar te schrijven (ook al na een pm) trek ik me terug uit dit contest.